JEG SKAL TIL NEW YORK

Denne helgen har jeg sørget for å slappe av, ta det med ro og ikke stresse meg. Etter min meltdown som skjedde her om dagen, så tror jeg løsningen er å stresse mindre, ikke overtenke og heller tenke at det ordner seg. Jeg uroer meg alt for mye, jeg vil bare ikke si det til mine kjære for å virke svak eller ute etter oppmerksomhet. Men bare der overtenker jeg, så jeg må jobbe litt med meg selv og skjønne at jeg får til ting jeg vil uansett. Å ha en helg uten planer er nok en slik helg alle trenger en gang i blant. For det er nemlig der man mikser med å være spontan og lat. Jeg har vært begge deler, men i dag imponerte jeg meg selv med en treningsøkt, og det var godt for sjela. Jeg tror jeg trengte å dra på treningsenteret bare for å få mye stress ut av kroppen, og tømme hodet mitt for unødvendige tanker.

Det er ikke lenge siden dette ble bestilt, men dagene har bare gått helt i surr så jeg har glemt å fortelle at jeg skal til New York. Igjen!!! Denne gangen reiser jeg med min kjære Martina og dette blir så bra da vi er et godt reiseteam. Vi reiser i april og blir borte i èn uke som gjør at vi har god tid til å kose oss. Å bare være der noen få dager, det er alt for lite da New York er en så stor by. Jeg var der i fjor sommer med venninnene mine og da hadde vi kun 3 dager der noe som er alt for lite når man har så mye man vil se og gjøre. Martina og jeg var så fornøyde med hotellet vi bodde på forrige gang, at vi booket rom der igjen. Hotellet Club Quarters ligger veldig sentralt til, noe vi elsket sist siden veien var kortere til absolutt alt. Jeg har aldri vært der i april, kun når det var vært dritvarmt eller dritkaldt så jeg tror dette blir en perfekt balanse. Jeg SKAL ha kjøpt meg nytt objektiv innen vi reiser, det er et must!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg