OPPMERKSOMHET 24/7

Nå sitter jeg nydusjet med pcen foran meg og har endelig god tid – hvor har det blitt av den gode tiden denne uka? Jeg har vært på møter i Oslo, en siste tur innom Ski for en veldig god stund (jeg skal fortelle hvorfor om ikke lenge) og jeg har fått Chili levert på døra som skal være hos oss hele helgen. Når vi først er hjemme, så er han så oppmerksomhetssyk hele tiden og det er egentlig bare megasøtt. For hos mamma og pappa er noen alltid hjemme, så jeg hadde vel også cravet oppmerksomhet så og si hele tiden. Det er som sagt tredje gangen vi passer Chili som er en langhåret chihuahua, og jeg kaller den for lille reven i heima. Pelsen på han er så lik som på en rev, så der er kallenavnet fra. Det blir litt rart å ikke sove med han i sengen i natt da jeg sover borte i kveld, men han er blitt så glad resten av flokken så det blir bare koselig for dem tror jeg.

Jeg har et par timer igjen her hjemme, før jeg skal komme meg avgårde til Oslo. Det er et stort vors i kveld, og venninnen min Martina er med så dette blir så bra. Jeg har en sånn vane at jeg alltid farger brynene mine før helgen, og denne gangen gjorde jeg det i dag i all hastverk. Jeg gjør samme feilen gang på gang, og jeg må snart lære. Jeg bruker egentlig brunsort, og ikke sort – men sist hadde de kun den svarte soo that’s why! Jeg glemmer at jeg ikke skal la fargen sitte på like lenge som den brune, og nok en gang har jeg fått litt lilla bryn. Snart begynner jeg å rocke den looken tenker jeg.

Ha en fin lørdag – så snakkes vi i morgen♥

8 kommentarer
    1. Så snappen din om du er syk 🙁
      Mitt tips er å gi kroppen et sikkelig c-vitaminsjokk. Det har fungert de siste gangene jeg har vært forkjøla. Spis solbær og nype (for eks i syltetøy), det inneholder mengder med c-vitamin. Også paprika, brokkoli og sitron. Sprut sitronsaft ned i halsen for å drepe bakteriene, også drikk varm melk med honning for å “smøre” halsen etterpå 🙂 Og pass på at du ikke fryser, spesielt på beina!
      Mvh
      En som aldri har tid til å være syk.

    2. Tips til å fjerne litt av fargen på brynene, bruk en sminkefjerning serviett på brynene etterpå. Det pleier alltid jeg å gjøre hvis de får litt for mye farge.
      God bedring. C-vitamin sjokk hjelper nok dessverre ikke, hilsen ei som alltid er syk når det passer dårligst.
      Jeg pleier å skrelle en sitron (sånn som du ville gjort når du skal spise en appelsin), også spise den etterpå.
      Ellers er saltvann spray greit å bruke, det er heller ikke avhengighetsskapende. Masser deg mellom tommel og pekefinger, det vil gjøre sykt vondt – men det vil nok hjelpe.
      God bedring!

    3. M: Åh, tusen tusen takk for tips både til brynene og for formen min <3 Føler meg allerede mye bedre så nå er det ikke lenge igjen til jeg er frisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg