MITT FRAVÆR

Mitt fravær fra sosiale medier skyldes at jeg er syk og stresset siden jeg reiser til København på onsdagen. Jeg skal dit på fashionweek med en viktig kunde og jeg kan derfor ikke være så syk som det jeg er nå, så jeg har prøvd mye for å bli friskere. Det er endelig bedre, men langt ifra bra nok! Jeg har følt meg som en dass siden fredag, men våget likevel å ta en sjanse på at formen ikke ble verre så jeg ble med ut på byen i Oslo på lørdag. Vorset gikk helt plettfritt, men etter èn bulmers på byen så klarte jeg ikke å svelge mitt eget spytt engang og jeg følte at jeg ble kvalt. Før jeg visste ordet av det mistet jeg stemmen min, og da sa jeg til de jeg var med at jeg må tilbake til leiligheten for jeg er dårlig. Tenk at en så bra kveld med alkohol og venner ble byttet ut med kakao, lakerol og Special Victims på tven.

Jeg har fått utrolig mange gode tips i dag etter jeg la ut en snap om at jeg trengte råd mot sår hals og feber. Til nå har jeg drukket te med honning, sitron og kanel mens jeg går på tabletter for kronisk bronkitt som lindrer hosten umiddelbart. Jeg har fått andre gode tips, så jeg skal teste ut noen av dem i dag siden jeg skal innover til Oslo allerede i morgen for å sove over til onsdag morgen da flyet til København går tidlig på morgenen.

Jeg tror på mirakler, så det er virkelig et mirakel hvis jeg er frisk på onsdag♥ I mellomtiden så har jeg ingenting å gjøre hjemme, så jeg skal legge ut mer på Tise @madeleinepedersenn i dag så jeg hvertfall gjør noe litt nyttig på en kjip mandag. Forrige uke da jeg la ut ting der solgte det i rekordfart, så prøv å hold dere litt oppdaterte så dere får tak i det dere ønsker før det har blitt solgt – hater å måtte skuffe dere haha…

Lite visste jeg at isoen var alt for høy på de bildene her, men jeg er syk så det er lov å være fjern nå :-)))))))

6 kommentarer
    1. Åhh.. jeg prøvde å lage konto på Tise, men det krever facebookinnlogging og jeg har slettet kontoen min :/ Vet du om det er noen andre måter å opprette konto på? 🙂 God bedring! <3

    2. S: Åh wææ, jeg aner faktisk ikke – men det burde være mulig å få det til uten facebook konto selvom jeg har min koblet til Tise. Har du sendt dem mail/ melding? De er svært hjelpsomme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg