JEG HAR SAGT OPP JOBBEN MIN

Det er dette som har vært litt vanskelig å bare slenge inn på bloggen, for jeg hadde ikke klart å bare skrive en setning så var jeg ferdig. Det har skjedd veldig mye på kort tid, og spesielt i slutten av 2017. Da fikk jeg et kjempebra tilbud gjennom bloggen som var for godt til å takke nei til. Jeg kan ikke fortelle så mye om denne avtalen annet enn at det nå heter Ghost Project siden det er så hemmelig. Det vil snart komme ut, men frem til da må vi alle bare være litt tålmodige. For å kunne gi 100% og virkelig gi mye av meg selv i denne avtalen hadde jeg ikke hatt tid til å prioritere Urban også slik som jeg har gjort til nå. Gjør man ting halveis så kan du ikke forvente mer, og det er nemlig derfor jeg har valgt å satse på bloggen – i det minste gi det en sjanse å se hvor langt jeg kan komme. Det kan gå begge veier, men det vet jeg ikke før jeg har prøvd. Det er ganske sykt egentlig. Jeg hadde aldri sett for meg at jeg noen gang ville bli en fulltidsblogger, det var egentlig det jeg aldri ville bli. Men det var før jeg så hvor bra muligheter man kan få. Det er skummelt, det skal jeg ærlig innrømme! Det har vært mye tenking og frustrasjon, men jeg vet jeg har valgt riktig. Jeg trenger en forandring, jeg trenger en utfordring og jeg trenger å se om det er dette jeg virkelig vil satse på. Akkurat nå føles det kjempebra, for jeg har flotte mennesker som støtter meg og jeg har supre sjefer i Side2 og Egmont som virkelig vil mitt beste.

Jeg har jobbet i Urban i 4 år og det har gitt meg så utrolig mye. Jeg startet som en sjenert jente som bokstaveligtalt gjemte seg for kunder i butikken, fordi jeg var så redd. Jeg er sikker på at hvis sjefen hadde sett det hadde jeg fått sparken, men jeg ble pushet – haha OM jeg ble! Et stort push i ryggen og jeg fikk en selvtillit jeg ikke hadde hatt før. Jeg ble trygg på meg selv, og våget å gå ut av komfortsonen min. Jeg er helt sikker på at Urban har vært en stor del av utviklingen min til hvem jeg er nå i dag. Det kan jeg bare takke hele Urban-gjengen for, for fyfaen for en bra gjeng det er! Jeg har fått nye venner, ikke minst forelsket meg i en ansatt som nå er kjæresten min. Med andre ord; Man vet virkelig ikke hva man kan forvente av å jobbe i Urban. Men jeg er så forbanna glad for at jeg fikk jobbe der i så mange år.

Så kjære Urban, takk for alt♥

28 kommentarer

Siste innlegg