ANTREKK: BASIC IN BLACK

Jeg blir helt satt ut av hvor gode dere er mot meg etter gårsdagens innlegg. Det er alltid skummelt med forandringer, og hvertfall en så stor som dette. Jeg blir derfor så takknemlig for forståelsen og støtten jeg får fra dere, selv når jeg ikke kjenner dere. Så etter å ha delt den nyheten og endelig fått det ut har jeg sovet veldig godt. Når man sitter og holder igjen slike ting påvirker det meg litt, så nå føler jeg meg overraskende bra og det er litt takket være dere. I tillegg har jeg jo plutselig dukket opp på annonse som vises på Snapchat. Altså HVA SKJER!! Jeg får helt hetta av tanken på at dette skal rulle i 60 dager typ. Jeg er helt ny på filming og video, men jeg trenger som sagt å komme meg ut av komfortsonen min. Så øving gjør mester, og det har jeg satt som et mål. Bli mer bekvem foran kamera når det kommer til filming. Jeg har allerede fått feedback fra flere av dere på denne annonsen og takk for at dere er så snille, virkelig.

Jeg skal overnatte i Oslo helt frem til onsdag siden jeg har noen møter denne uken, og jeg kom på søndag. Jeg lever i en håndkoffert frem til da så det er begrenset med hvor mye jeg får pakket med av klær. Så tidligere i dag var jeg ute og knipset bilder i et helt svart og enkelt antrekk som alle har sett en eller annen gang før. Nå venter hele gjengen på at middagen skal bli ferdig, så i mellomtiden trenger vi å finne en bra film å se mens vi spiser. Så er det noen som har forslag til filmer?

Jakke & t-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Nelly // Sko fra Vans // Sekk fra Forever21 // Ringer fra Tom Wood // Øreringer fra Asos

12 kommentarer
    1. Stolt av deg som tar et så stort og skummelt valg! Heier på deg og håper det bare går oppover herfra for deg<3

    2. Skummelt med forandringer, men også veldig fint! Du dukket opp på snapchatten min også i går, og fra en som ikke har sett deg noe særlig foran videokameraet før så syns jeg det så veldig bra ut! 🙂
      ps: Har alltid likt bildene dine, og lurer fælt på hvilket objektiv du bruker (vet ikke om du fortsatt bruker olympus men isåfall, hvilken linse du brukte)? Jeg har 45mm men jeg må jo så kjempelangt borte for å få hele meg med på bildene, og bildene dine ser så bra ut!

    3. Herregud jeg gikk forbi deg i oslo igår. Det var så rart og uvirkelig. Må først bare si at herregud så vakker du er, helt sykt. Har fulgt bloggen din i maange år. Har alltid sett opp til deg og du har alltid inspirert meg ❤️

    4. Anonym: Wææ så hyggelig det var å lese den kommentaren her! Haha, nå ble jeg glad kjente jeg shit…. Innmari gøy å høre at du har fulgt meg så lenge og at jeg er med på å inspirere deg. Det betyr mye <3

    5. M: Ja, absolutt! Jeg tror denne forandringen er veldig bra for meg, også veldig viktig. Og ekstremt kjekt å høre at du synes jeg gjorde det bra på annonsen, det er noe av det kleineste jeg har gjort før tror jeg. Men jeg prøver å bli flinkere, haha.

      Jeg har fremdeles Olympus men jeg har brukt Sony A6000 siden desember med kitlinsen som følger med. Ellers bruker jeg alt fra 35 mm, 45 mm og 85mm på bildene da kjæresten min har noen ekstra linser som jeg kan bruke noen ganger 🙂

      Man må uansett stå litt unna for å få den blurringen som jeg ønsker på bilder, men det synes jeg er helt greit. Jeg poserer bedre med mennesker som står lenger unna enn hva jeg ellers gjør hvis jeg føler kameraet er opp i nesa på meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg