Å VÆRE SOSIAL

Etter 7 episoder med Gossip Girl, tar jeg endelig frem pcen for å si at det er godt å være hjemme igjen. Jeg har kun vært borte i 4 dager, men det er 4 dager der du er sosial og det sliter på en. Å ha vært sosial flere dager på rad gjør at jeg vil gå i dvale for en liten stund bare for å lade opp kruttet. Jeg blir så sliten av å være så sosial, alltid ha mennesker rundt meg og konstant ha noe å gjøre. Det er derfor ikke så merkelig at jeg trenger en dag som det her. En dag hvor jeg bare ligger i sengen og ser på serier for å slappe av. Jeg gir stående applaus til dere som klarer å være sosiale hver eneste dag, at dere har den energien. Den mangler jeg, og jeg kjenner hodet mitt har tatt inn mye de siste dagene og den trenger en liten time-out nå. Det er litt møkk at jeg blir sliten av å være sosial, men litt logisk er det jo. Det er ganske nytt for meg å ha noe å gjøre nesten hver dag. Selvom det høres ut som om jeg klager, så gjør jeg tvert imot det. Jeg elsker det. Jeg elsker å ha noe å fortelle dere, noe jeg har gjort! Det er bare så uvant at det tar litt tid til å vri om på gamle vaner som å være mindre sosial enn hva jeg er nå. Å endelig ha blitt en fulltidsblogger begynner også å gå opp for meg, for litt av jobben er å alltid ha noe å gjøre. Det er spennende, og noe jeg skal ta tak i – bli flinkere til å gjøre mer med flere og ikke bare meg selv.

Gårsdagen var en laaaang dag og da jeg kom tilbake i leiligheten var det kun to ting som var i tankene, spise sen middag og så legge meg. Tidligere på dagen fikk jeg rydde-attack så jeg moppet leiligheten til typen og gjorde den litt fresh igjen før jeg dro på Oslo Camping for å spille minigolf med noen venner. Jeg har aldri vært der før, men det var SÅ gøy selvom jeg sugde skikkelig. Før jeg visste ordet av det måtte jeg komme meg opp til Egmont på Nydalen for å redigere ferdig en videoblogg som skal publiseres i morgen dere (!!!!). Jeg er fremdeles amatør på vlogs, men skal jeg være helt ærlig så er det deilig å ha filmet litt igjen. Jeg gleder meg i hvertfall til å høre hva dere synes.

6 kommentarer
    1. Kan du ikke skrive et innlegg om typen din? Fant ut nå har du hdde type jeg. Glad for det! Du fortjener lykke 🙂

    2. Anonym: Haha åååå, bla litt lenger ned på bloggen fra Budapest (januar) så popper han opp der <3 Hvis ikke skal jeg med glede skrive mer om han hvis det ønskes.

    3. Enig med hun over her! Hadde vært koselig med et innlegg der du forteller historien deres, hvordan dere møttes osv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg