STARTER UKEN MED EN FOTOSHOOT

Jeg valgte å ta en bloggfri helg da kjæresten min kom for å tilbringe tid med meg og familien min. Det å koble ut en helg for å prioritere det, det synes jeg er veldig greit. Spesielt når han ikke har møtt familien min så mange ganger enda. Det var veldig hyggelig i helgen, og spesielt da man ser at alle har det gøy – det betyr veldig mye for meg. Lørdagen tilbringte vi hele kvelden på bowlingen der vi bokstaveligtalt ble til det stengte. Jeg har ikke sett foreldrene mine ha det så gøy på lenge, så den helgen her kommer jeg til å huske i en lang tid fremover.

Så nå som jeg er tilbake etter en liten frihelg, har jeg allerede noe nytt å fortelle dere. Jeg skulle egentlig ikke innover til Oslo før på i dag, men siden jeg ble spurt om jeg ville stille opp på en shoot i Oslo i går så kunne jeg ikke takke nei. Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg synes det er kjempegøy å stille opp på slikt. Så derfor dro jeg innover på søndagen for å få en god natt søvn før det var opp tidlig i går for å gjøre meg klar til en shoot. Typen min og kameraten hans Christian er de som knipset bildene for en ny kolleksjon som har kommet i butikk på Svean. Det er så mye fint at det er farlig å ha shoppestopp og gå inn i den butikken å vite at du ikke kan kjøpe noe. Jeg er stolt og sjokkert over at jeg klarte å motstå fristelsene, for der er det alltid mange fristelser. Hvis jeg ikke kjøper noe i New York, så vet jeg hvor jeg kommer til å brenne alle pengene mine for å si det sånn.

Dette skulle blitt publisert i går, men med trøblete nett var det lettere sagt enn gjort.

8 kommentarer

Siste innlegg