USMINKET SHOOT MED DET NYE MAGASINET

Sååå…. Jeg tror aldri jeg har hatt så mye å gjøre i løpet av en uke før, og nå er jeg litt inne i den sonen at jeg elsker det. Morsomste av alt, den har så vidt begynt og jeg har allerede gjort mye gøy! Jeg startet som sagt uken med en shoot for Svean, men allerede i går var det avtalt enda en shoot. Denne gangen for magasinet Det Nye. Jeg ble spurt av en av redaksjonssjefene for magasinet da jeg var på Premiere Pro kurs litt tilbake. Jeg ble tatt litt på sengen, men jeg svarte ja ganske fort. Det er som dere vet litt utenfor komfortsonen min, men jeg må bare utfordre meg selv for å bli en bedre utgave av meg selv. Dette er den absolutt første fotoshooten 100% usminket, så det er en første gang alt dere. Det er veldig stas å jobbe med Det Nye da jeg har kjøpt det bladet i flere år på rad, og nå skal jeg plutselig være i det. Vi ble stilt noen spørsmål for et lite intervju til denne usminket utgaven som kommer ut 19.mars – og jeg gleder meg til å se hvor flotte de andre jentene er på bildene! I tillegg sa jeg ja til å filme til 2 forskjellige klipp som skal komme ut litt senere, så jeg er ganske spent på resultatene. Jeg blacker helt ut så fort jeg blir filmet, så de minuttene jeg snakket husker jeg svært lite av haha.

Håper alle single og ikke single har en fin dag ♥

10 kommentarer

Siste innlegg