DETTE HAR JEG BLITT FLINKERE TIL

Jeg går nesten i surr på hva jeg skriver her på bloggen og hva jeg bare forteller til vennene mine for tiden. Det er så mye jeg har bablet om, og ting jeg har sagt jeg skal bli flinkere på som tidligere har vært et hverdagsproblem. Ofte har vi ting vi gjerne skulle ønske vi var flinkere på, uansett om det er noe stort eller lite. Jeg har sagt til meg selv kjempelenge nå at jeg skal bli flinkere til ditt og datt, men så vil man gjerne bekrefte forandringene når man først har klart de. Største løgnen jeg har fortalt meg selv og alle rundt meg er at jeg skal bli flinkere til å trene. For jeg er flink i perioder, men klarer ikke å holde det stabilt – det er skikkelig irriterende, men det er èn ting jeg ønsker å bli flinkere på. Det er litt kontraster på hva jeg ønsker å bli flinkere til. Når det gjelder treningen må jeg gi mer av meg selv, mens punktene under er noe jeg har jobbet med for å gi slipp på.

Så… hva har jeg blitt flinkere på? Jeg er på bedringenes vei til å bli litt mer naturlig enn hva jeg har vært på lenge. Jeg lot meg selv bli påvirket av sosiale medier der man basically ble fortalt at man så bedre ut med sminke. U had me once, but not twice social media.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. Jeg har blitt flinkere til å ikke bruke mye sminke i hverdagen. Det har vel aldri vært snakk om mye sminke akkurat. Men nå som jeg bruker mindre så har jeg innsett hvor unødvendig mye jeg brukte før. Det trengs ikke mye til for å bare se fresh ut. Jeg fikk en liten reality check og forstod at man ikke trenger flere lag med sminke for å bli sosialt akseptert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Jeg har blitt flinkere til å la øyenbrynene mine vokse i fred og ro. Prosjektet her er bare å se hvor tykke de kan bli, og de har allerede vokst en del da jeg sammenligner de med bilder tidligere – og det er gøy. Naturlige og tykke bryn er det fineste jeg vet om, så forhåpentligvis kan jeg snart spare enda mer tid på å fikse meg (!!!).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Jeg har blitt flinkere til å la håret være i fred. Jeg var helt RÅ på å rette ut håret mitt før da jeg måtte rette det nesten hver eneste dag. Men hvorfor? Med rettetangen forsvant glansen, volumet og den gode følelsen av å ha friskt hår. Venninner forstod aldri hvorfor jeg rettet håret, da jeg bare hadde litt fall i det ellers. Jeg lurer sterkt på hvorfor jeg ikke bare hørte på dem fra starten av. Det er sikkert snakk om et halvt år eller mer siden sist jeg rettet det og det er så gøy å tenke på.

14 kommentarer
    1. Herlighet, du gløder. Har fulgt deg siden du var typ 16-17 år, husker neimen ikke jeg, men beach girl var i hvert fall temaet på bloggen den gangen hehe. Du har alltid vært reservert ift hva som skjer i livet ditt på privaten, men man ser tydelig når du har det bra og ikke. Det jeg prøver å få frem er at jeg er så glad på dine vegne, sånn generelt for alt det positive som skjer med deg for tiden! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

    2. Det er så gøy at du forteller slike ting! Setter stor pris på det, også er det så motiverende også!!😻

    3. Jeg setter pris på at du skriver dette innlegget. Du må ha i tankene at det aller viktigste å være flink på er å respektere seg selv (og andre). Ikke trene 7 dager i uken eller gjøre noe fordi SOME eller andre mener det passer deg bedre. Vær stolt av det du har greid å oppnå, jeg heier på deg!
      Om jeg kan spørre: hvordan type sminke bruker du nå i hverdagen? Ikke “lag på lag” som du velger å definere det? Hadde vært spennende å høre 🙂 På forhånd takk!

    4. Benedicte: Ah wow… Slike kommentarer som dette betyr veldig mye for meg å få, så tusen tusen takk Benedicte <3

      Jeg bruker bareMinerals foundation powder i ansiktet, blush fra theBalm for å markere kinnbena litt og browgel med farge fra Maybelline! Med de tre produktene føler jeg mer raskt fresh.

    5. Kristine Larsen: Tro meg, jeg hadde ikke så fyldige bryn før! Alle har gått på en smell der, men det vokser selvom det tar tid. Men hvis du eventuelt sliter med ikke fyldige bryn, har du testet det produktet fra iGlow som alle snakker om? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg