EN DAG MED MYE GLEDE

// Annonse for Egmont Publishing.

Denne dagen har vært så produktiv og slikt bare digger jeg – da får jeg bare enda mer lyst til å fortelle om dagen min og hva jeg har gjort. I går tilbragte jeg en dag i Oslo med min store kunde som går under dekknavnet Ghost Project. Allerede klokken 10 var vi på plass på showrommet til Vans, bortsett fra at Kristine og jeg ble noen minutter forsinket fordi vi så klart ikke fant riktig dør. Vi må ha sett ut som to idioter som gikk igjennom busker og bakgårder for å finne riktig dør. Vi fant den til slutt, og så fort vi kom inn dit ble vi overrasket av maskoten deres, Jenni. Hun smeltet hjertene våres, og ganske sikker på at den hunden har smeltet flere. På showrommet møtte jeg på noen kjente ansikter, så det er gøy å jobbe videre med personer jeg allerede har jobbet med tidligere. Vi storkoste oss på besøk, men vi måtte videre for å få gjort flere viktige ærender i løpet av dagen. Neste som stod for tur var et besøk på showrommet til Hartmanns som dere garantert kjenner til! Her gikk det i mye av det samme, bare prate og se litt på hva dem har. Det er så mye fint at man blir litt gæren av å dra på showroom. Man blir rett og slett blendet med fine ting – og det kan jeg ikke klage over. Det er ingen tvil om at både Kristine og jeg har funnet oss noen favoritter, og noen av dem ser dere på bildene under samt hvor mye annet fint det er der.

Nå må jeg begynne å pakke litt og gjøre meg klar for en langhelg i Oslo, vi snakkes!

9 kommentarer

Siste innlegg