PEOPLE KICKOFF 2018

(Annonse for PEOPLE)

Denne helgen har vært så fin at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. Så jeg velger å bare starte på det beste med en gang. For litt siden ble en stor del av Side2 ført over til Egmont, noe som nå betyr at People og Side2 har slått seg sammen for å gjøre det som allerede er bra enda bedre. Det har vært veldig betydningsfullt og turbulent for meg som nå kun er blitt en influencer på fulltid, å få være med på den flyttingen der. Det har allerede skjedd så mye bra på kort tid, og 2018 har så vidt begynt. Det føles ut som en enda bedre start for meg enn hva jeg kunne sett for meg, og bare det gir meg så mye. Det var derfor en stor glede å bli invitert på People Kickoff som var denne fredagen. For første gang fikk jeg en nærmere titt på hvem jeg jobber med og hvilken flott gjeng vi egentlig er på dette huset. Det startet med litt presentasjoner som var lærerikt og ganske viktig for oss som influencers. Merking av kommersielt samarbeid blir bare strengere, rett og slett til et helt nytt nivå. Flere av punktene hadde ikke jeg fått med meg en gang, for merkingen blir stadig forandret uten av vi får beskjed – så hvem sin feil er det egentlig at man merker for dårlig til tider? En fellesmail hadde hjulpet veldig.

Etter flere lærerike presentasjoner var det på tide med snacks, bobler og styling før felles avreise til middagen som fant sted i Oslo sentrum. Litt senere fikk vi en overraskelse da det ble en intimkonsert der vi var, som jeg synes er veldig spesielt og fint. Resten av kvelden gikk til mingling og mye snakkis som jeg er glad for. Det er ganske hyggelig å bli kjent med resten av bloggerne som du er en del av. Det er vanskelig for meg til tider å komme inn på andre influencers for jeg føler at jeg ikke er like viktig som dem, men det er noe jeg virkelig er klar for å endre på.

10 kommentarer
    1. Åå så gøy 😀 betyr dette at du kanskje kommer til å lage flere videoer etterhvert? 😀 syns du har så koslig dialekt (når snapchat reklamen popper opp på snapchat) ønsker meg spørsmålsrunde og en vanlig dag i ditt liv video 🤞 eller en når du for eksempel forteller historien bak en samling, fes perfymesalingen din (historien til hver enkel liksom)
      Ble litt mye mas fra min side, men er såå glad for at du vil satse enda mer på bloggen, du er en av mine få favoritter jeg har følgt så og si hele veien ♡

    2. Du er så vakker! Det slutter aldri å overraske meg hvordan du kan se så smashing ut i så enkle antrekk. Det er veldig inspirerende 🙂

    3. du er SÅ FIN! og enda viktigere virker det som om du er fin på innsiden også. du ser glad ut for tiden, håper du har det bra.

    4. Stine: Gøy at du spør om dette, for JA det vil bli mer videoblogger fremover. Spilte inn en videoblogg i dag faktisk (!!!). Du kommer med veldig mange gode tips her, og du må vite at alle noteres ned – så tusen hjertelig takk, det hjelper meg veldig <3

      Og jeg må si deg en ting; Det er SÅ koselig at du spør så mye, ikke si at det er mas - dette er bare stas for meg å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg