EN KVELD JEG SENT VIL GLEMME

Det er så uvant for meg å ha flere innlegg som ikke publiseres samme dagen som jeg har gjort noe. For første gang på lenge er innlegg klare til å publiseres en dag i forveien og det er så rart for meg. Jeg har aldri hatt så mye å gjøre som det jeg har nå, og tro meg når jeg sier det folkens – det vil bare skje mer fremover. Livet som en influencer på fulltid begynner å synke inn her, og jeg begynner å like det veldig godt. Jeg opplever mer nå, enn hva jeg har gjort med flere jobber og det beviser at jeg har gjort et riktig valg.

På torsdag var jeg så heldig og fikk noen Golden Circle billetter til The Chainsmokers av en bekjent av meg, og jeg sitter fremdeles og er takknemlig. Jeg blir så glad over slike ting som det her at folk nesten tror jeg overdriver selvom jeg ikke gjør det. Jeg gikk glipp av dem i fjor og det var så dritt husker jeg siden jeg er fan av musikken deres. Så med kort tid på å finne en gjeng jeg kunne ha med meg på en konsert så spontan som dette, samlet jeg en fin gjeng og vorset litt med dem før vi dro til Telenor Arena. Den konserten tok helt av, og trolig en av mine beste opplevelser på en konsert ever. Jeg elsker å kunne danse til de jeg hører på, og bare leve i øyeblikket. Lysshowet imponerte meg og det samme gjorde musikken deres. Så å kunne dele en slik opplevelse med flotte mennesker, det var helt rått.

Jeg må revurdere om et helt hvitt antrekk på en konsert er så lurt til neste gang. Jeg slapp billig unna denne gangen, men kun fordi vi hadde så god plass.

6 kommentarer
    1. Heii Madeleine!! Tusen takk for at jeg kunne ta selfie med deg i dag😍😍😍 du er herlig og ha en herlig UKE !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg