WHAT A DAY

(Annonse for Egmont Publishing)

Det er noen ekstremt hektiske dager denne uken, men det er bare så deilig at det endelig skjer mye. Jeg har aldri vært den jenta som må takke nei til å ta en kaffe eller lunsj fordi jeg ikke har tid, men det er det store endringer på nå og vennekretsen min legger godt merke til det. Så fort jeg ser noen ledige dager nå, så er det om og gjøre å planlegge noe koselig raskest mulig med venner. Neste uke får jeg sett mer til vennene mine igjen, og det kribler i magen kjenner jeg! Denne uken derimot så er det fokus på å jobbe og stille opp på det jeg kan. Spesielt i dag har det vært et under at jeg enda ikke har sovnet etter så hektisk som den har vært. Det er mye hemmelige prosjekter som foregår, og et av mine største er med Ghost som jeg har skrevet mye om – det er ikke lenge igjen til jeg kan fortelle hva dette er nå, og jeg vet jeg sier det ofte men nå nærmer det seg! Før jeg dro på møtet med Ghost i dag så var jeg en rask tur på Egmont for å hente noen andre spennende produkter jeg snart skal vise dere. Under møtet var det viktig å endelig få satt datoer på ting, lufte nye ideèr og innspill for å få dette dritbra.

Det eeeeeeer så vanskelig å holde tett på hva dette er for noe. Det blir derfor så rått når vi alle endelig kan fortelle hva vi har drevet med så langt i 2018 og å kunne snakke fritt om alt innen det her. Det er vanskelig å tease dere uten å si for mye, så jeg må nesten slutte å skrive her før jeg avslører ting jeg ikke skal.

Jeg dro rett på et event på Jessheim Storsenter i dag etter møtet, og jeg vil bare si takk til dere som møtte opp. Jeg ser ikke på meg selv som en person det er verdt å møte, så at noen av dere kom – det betyr mye.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg