22:56

Og årets dårligste overskrift hittil i 2018 går til meg <3

Jeg har skikkelig skrivesperre i dag, og det går så sykt utover humøret mitt at jeg ikke klarer å ta noe seriøst. Sånn er jeg ikke til vanlig, og det har flere merket i dag. Jeg er meg selv, men det er bare den siden som oftest ikke kommer frem. Du skjønner at humøret ditt er annerledes da andre kommenterer at du er rar i dag. Jeg vet selv at jeg ikke har vært rar på en bra måte i dag, jeg har vært stille og bare ikke vært til stede. Jeg liker det overhodet ikke, og er derfor glad for at klokken er så mye nå at jeg bare kan be om en bedre dag i morgen, for den er viktig og spesielt viktig å ha humøret på plass. Det mest frustrerende med dager som dette er at du ikke kan kontrollere humøret ditt. Det eneste du kan håpe på er at det går over fort, men jeg har vært rar i hele dag unntatt èn time da jeg ble intervjuet av noen flotte jenter på BI i dag ettermiddag. Der sjokkerte jeg meg selv med å være normal, og ikke rar som jeg ellers har vært.

Jeg har så mye å være glad for om dagen, så at dette humøret som kom ut av ingen steder skal ødelegge er ganske fucked up. Skjønnhetssøvn er noe jeg trenger nå, for i morgen er det en laaang dag ettersom jeg skal på en fotoshoot.

Vi snakkes mer i morgen, og satser på at det gode humøret er tilbake da!

12 kommentarer
    1. Gode, vakre Madeleine! Dårlige dager kommer innimellom de og dessverre. Heldigvis er det som regel færre av de enn de gode, og kanskje er det slik at vi må ha noen mindre bra for å sette ekstra stor pris på de gode dagene? <3 håper dagen din i morgen blir bedre, og at en god natts søvn letter godt på humøret! Stå på, og vær ditt herlige selv! <3

    2. Det som er det positive med å lese denne teksten, er at jeg satt med samme følelse, men! Jeg leita plutselig etter å gi råd for hva som kunne hjelpe, og da hjalp jeg automatsik meg sjæl også 🎉 jeg tillot meg å sleppe alle tanker og lager meg nå en god kop te og har funnet frem en god bok ♡ så prøver jeg heller å være meg selv igjen i mårra
      Håper du fant løsningen også ♡

    3. Helene: Det er så rart å si det jeg skal si nå, men det er så sykt deilig å høre dette fra noen jeg ikke kjenner. Akkurat som om jeg trengte det litt, feedback fra utsiden og ikke innsiden. Så tusen hjertelig takk! Humøret er bedre i dag, men ikke helt normal som den pleier enda – så kanskje i morgen er det helt som det skal være <3

    4. Stine: Åhh, dette var koselig å lese Stine. Rart hvordan det er godt å høre at andre også har litt mindre gode dager. Jeg tror løsningen min er å bare akseptere og godta – slutte å jobbe så imot det og heller bare la meg selv ha en drittdag uten å overanalysere det for mye<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg