SHOOTING DAY

(Annonse for Egmont Publishing)

I går sørget jeg for å legge meg “tidlig” slik at jeg fikk mest mulig søvn. Hver eneste gang jeg sier at jeg skal legge meg tidligere enn normalt, så skjer det aldri. Men likevel stod jeg opp tidlig, uten noe slumring på telefonen og gjorde meg klar for en lang dag. Jeg måtte huske på å pakke ned alt i håndkofferten som er med jeg overalt, siden jeg skulle hjem til Moss i dag. Så kofferten ble med meg på dagens fotoshoot sammen med Ghost Project. Dette er første og STORE shoot vi har hatt med dem, og det var så gøy å se på alt som foregikk under dagen. Spesielt det å bare se hvor mye tid det faktisk krever. Jeg må også nevne hvor rått location vi var på, det var så enkelt men unikt. Jeg sa rett ut til Kristine at det her kunne vært leiligheten min siden jeg likte den så godt. Det tok tross alt over 1 time å kjøre dit fra Oslo sentrum, så det kunne ikke annet å være rått på stedet vi skulle tilbringe hele dagen.

Det hadde blitt booket inn to andre flotte jenter som så helt amazing ut – så det var skikkelig girlpower under shooten som var gøy. Dagen i dag var veldig viktig for meg, for det fikk meg til å konstant innse hvor mye moro jeg kommer til å ha det med den nye kunden. Jeg får ikke sagt det nok, men å ha fått denne muligheten det er så vilt for en som kommer fra en liten by som meg.

Det ble knipset litt backstage bilder som jeg vil dele med dere, bare for at dere kan få en smakebit av hva som kommer; Men jeg lover dere, dette er bare starten på noe mye større.

10 kommentarer
    1. Blir så glad på dine vegne<3 kjempespennende med dette samarbeidet! Du fortjener virkelig alle gode muligheter som kommer din vei

    2. Har du tips til den perfekte jeans?? Har lett sååå lenge uten hell, vil ha noen som er perfekt lengde, samtidig ikke for løs/ og ikke for tight… Du har såå god smak, og kanskje litt høy slik at de har ca samme fit.. Jeg er 173, og sliter virkelig med å finne noen pene..
      Elsker bloggen din!! Klem<3

    3. Stine: Så koselig å høre, tusen takk! Jeg sliter selv med å finne de perfekte buksene siden jeg er 165… Men jeg vil anbefale deg en tur innom Topshop for å sjekke ut Joni buksene. De har mye stretch, og der velger du både waist og lengde på dem. Jeg har mine i lengde 32, og 25 i waist <3 Hvis ikke så er jeg meget glad i chille stoffbukser, de finnes på Nelly og er amazing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg