NOE DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

Jeg har aldri likt leopard printet – jeg vet ikke hva det er, men blæh.


Jeg har en uvane med å kun spise eggeplommen. Jeg har gjort det siden jeg var et lite barn, men jeg prøver å endre på det.


Når jeg skriver på et tastatur bruker jeg kun pekefingrene mine. Tydeligvis er det ikke normalt, så hjelp? Venner ler og blir nærmest sjokkerte over hvordan jeg klarer å taste så raskt med bare to fingre.


Jeg har en tendens til å dra i vippene mine uten at jeg enser det selv.


Første jobben min med en inntekt var på et utested som ryddehjelp. Jobb fra 23 til 03 i helgene og jeg var SÅ fornøyd med det. Jeg sluttet fordi jeg begynte å se at dette ikke ble gjort på riktig måte blant personalet og loven. Jeg fikk nok av fulle mannfolk som var kåte, hadde null respekt for deg, og tenkte det var helt greit å ta meg på rumpa mens jeg bar på tårn av ølglass og følte meg hjelpesløs.


Jeg er ikke noe spesielt glad i hamburger. Hvis jeg har spist det en gang, så frister det ikke å spise det på flere måneder. Hamburger gir meg ingenting, buuuuut potatoes do <3


Jeg liker ikke brunost.


Jeg er et skikkelig smørmenneske og kan ha smør på brødskiven, så være ganske fornøyd med det.


Jeg er veldig glad i servelat på brødskiven.


Jeg velger potetgull over godteri, sjokolade osv anytime – it’s tha best!


Jeg har veldig lyst til å dra til Lofoten, Island og Bali. Det er mine neste drømmedestinasjoner.


Jeg har ofte mareritt om maskerte menn med kniv og øks som kommer seg inn i huset, og er ute etter å ta alle i familien min. Det verste er at når jeg er i den drømmen, vet jeg allerede hva som kommer til å skje men jeg klarer ikke å komme meg ut av den og det er jævlig. Det starter alltid med at jeg ser ut av soveromsvinduet mitt og møter blikket til en maskert mann langt unna og skriker for full hals til familien min at vi må komme oss ut.


Jeg er overtroisk, men ikke sånn at jeg tror på alt jeg hører. Jeg tror på noe mer enn hva vi kan se, og føler at det er bedre å tro på noe enn ingenting.

2 kommentarer
    1. Uff.. :c jeg føler deg med de marerittene.. selv <3 hahah overtroisk? Hahahah, jeg tror på Gjenferd!!
      Ååh.. elsker outftene dine, Madeleine!! :**

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg