ANTREKK: NEVER TOO MUCH DENIM

Jeg har så vidt tørt å lese kommentarene i forrige innlegg, rett og slett fordi jeg var vært redd for hva folk har skrevet. Men jeg gjorde det til slutt, og det ble en god del tårer – men gode tårer denne gangen. Bare det å se hva dere skriver, ikke minst hvor mye, og at dere bryr dere – det er mer enn jeg kunne bedt om. Jeg klarer ikke å svare hver og en av dere, for jeg vet jeg ønsker å si akkurat det samme til dere alle. Jeg setter så stor pris på det, og dere har alle så rett i hva dere skriver. Jeg må ta tid til meg selv, og jeg har glemt meg selv den siste tiden. Så dette skal snus på, og jeg tror det blir noen fine uker fremover selvom det kan bli hektisk. Men jeg må lære meg å si nei til ting, og være så ærlig og si at jeg trenger en fridag til å gjøre absolutt ingenting. Spørsmålet er om jeg tør å si det som det er, eller om jeg finner på en unnskyldning, vi får se.

Jeg var på Strømmen Storsenter i dag med Nora som jobber i Det Nye for å snakke litt om produktene vi begge har testet fra Boots Apotek. Det er helt sinnsykt hvor mye man påvirker hverandre til å gjøre teite ting, men fyfaen som jeg trengte å være barnslig i dag – så mye har jeg ikke ledd på lenge, og jeg elsket det. Siden det skulle være en koselig hang-out slang jeg på meg noen gamle denim favoritter som det aldri kan bli for mye av. Det var kanskje hakket for kaldt, men det var verdt det.

Jakke & genser fra Flat Top // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Belte fra H&M

4 kommentarer
    1. Daamn, elsket looken din!! :DD
      Du kledde denim på denim ;oo
      God Påske Madeleine!! Hyper du for en fin Påske:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg