CAFÈ KOS

Denne uken har vært så turbulent for meg at jeg ikke henger med på noe føler jeg. Det har vært tøft og gøy på samme tid, for opp i det hele vil jeg se flest mulig så fort jeg er i Oslo en dagstur bare. Tirsdagen som var dro jeg på cafè med Lisa for å bare snakke litt og catche up! Vi har ikke hengt så mye tidligere, men det er en søt jente som jeg stortrives rundt. Jeg synes det er sprøtt hvordan Instagram kan føre til et vennskap, men likevel er det noe så fint ved det. Det gir meg et lite push i ryggen når andre snakker fint om noen jeg kunne tenkt meg å bli mer kjent med. Jeg møter aldri folk på nettet som jeg ikke har noen kjennskaper til, det har alltid vært noen i min vennekrets som da har visst hvem den personen er. På den måten der har jeg fått meg mange nye vennskap det siste året, og det er så koselig å tenke over!

Jeg blir borte hele neste uke, så jeg vil så klart få sett jentene mine når jeg endelig har en frihelg og er hjemme i Moss. Vi skal til Martina i kveld for å lage taco og gjøre oss klare for en koselig kveld der, før vi drar ut på byen. Jeg kan ikke huske sist jeg var ute og drakk på byen med venner, så det ser jeg litt ekstra frem til i dag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg