MY DAILY ROUTINE – FACE THE CITY

(Annonse for NIVEA)

Over en lenger periode har jeg nå fått testet den nye NIVEA Urban Skin serien med tre produkter som består av en dagkrem, nattkrem og 1 minute detox maske. Jeg vet ikke med dere, men jeg bare elsker å prøve ut hudprodukter, for gleden blir ekstra stor når jeg ser at den er bra for huden min og at den gir resultater. Livet mitt har veldig fort endret seg fra å være normalt til å bare blitt at jeg er all over the place, og jeg befinner meg nesten daglig i storbyen Oslo. Det er lange dager med møter, aktiviterer og festligheter ute på byen som påvirker huden min til de grader. For meg er det derfor viktig at jeg ikke glemmer å ta vare på huden min, selv på hektiske dager, for huden kan reagere hvis den ikke får pleien den behøver – eller fortjener. Hudpleieserien fra NIVEA inneholder grønn te og antioksidanter som beskytter huden mot miljøpåvirkninger som man kanskje ellers ikke er klar over. Jeg som liten hadde en drøm om at det fantes en elv du kunne drikke av, så du hadde ung hud for alltid, siden jeg så det i en film. Men siden den ikke eksisterer, har du derfor hudpleie som stanser aldringen til å forekomme tidligere. Det er vel litt magi det her uansett?

På tirsdag hadde jeg med meg kameraet gjennom en hel dag fra morgen til kveld, og det var en lang dag for meg med møter og hygge. Akkurat den dagen trengte huden min ekstra pleie, så følg med på hvordan jeg gjorde meg klar til å møte byen med NIVEA:

CHAPTER ONE – FACING THE DAY.

En lang dusj og deretter påføre NIVEA dagkremen med solfaktor 20 som gjør meg fresh er det lite som kan slå.

CHAPTER TWO – GET READY WITH ME

Ingenting er som å påføre sminken på en silkeglatt hud – I’m loving it!

CHAPTER THREE – STROLLING AROUND IN THE CITY

Man har alltid tid til en kaffedate med venninner etter å ha snakket business på jobb.

CHAPTER FOUR – QUICK DETOX

Dager jeg vet blir lange, pleier jeg alltid huden litt ekstra med å påføre en maske i ansiktet. Derfor er 1 Minute Urban Detox Mask fantastisk da den ikke behøver å sitte på lenge.

CHAPTER FIVE – AFTER A LONG DAY

Jeg avslutter dagen med NIVEA nattkremen som er viktig for at huden kan forsterkes og gjøres klar for neste dag.

KONKURRANSE:

Legg igjen mailen din i kommentarfeltet så kan du vinne pakke med NIVEA produkter til verdi av 500 kroner! Ønsker du å lese litt mer om produktene så klikk deg inn her

Advertisement

83 kommentarer

Siste innlegg