NOE NYTT I KLESSKAPET

Plassen i klesskapet mitt blir bare større og større siden jeg selger unna ting på Tise om dagen. Jeg så noen av dere hadde kommentert og spurt om det er lov å selge produkter vi har fått sponset. Og jeg forstår absolutt hvorfor dette spørsmålet kommer, fordi det kan virke ganske shady som jeg er enig i. Men siden jeg som influencer får produkter som jeg skatter av, og så velger å selge det videre, må jeg igjen skatte 25% av varen. Så sånn sett synes jeg det er rettferdig måten dette blir gjort på, og håper dere kanskje ble litt klokere på dette også? Mye av varene jeg har solgt er gamle, noe jeg ikke har rørt på år og ting jeg føler jeg har “brukt opp”. Jeg kjenner jeg trenger litt nye ting for å bare føle meg litt bedre, og føle meg mer motivert. Det er ikke mye å velge i om dagen, så derfor selger jeg unna en del så jeg bare kan handle litt nytt. Det tror jeg blir kjempebra! Jeg ser selv at stilen min forandres, og da må man ta farvel til gamle godbiter.

Jeg viser egentlig sjeldent mine siste innkjøp på bloggen, for jeg bare er verdens fjerneste på å komme på innspill til min egen blogg. Men jeg må bare vise dere mine to siste innkjøp fra Weekday, for jeg er så fornøyd. Jeg fant en loose fit bukse som var helt nydelig i fargen, og den klarte jeg ikke å glemme, så det kaller jeg for kjærlighet ved første blikk. Den ble med meg hjem, sammen med en helt hvit og enkel genser som er litt oversized. Jeg kjenner at jeg trenger litt enklere valg i hverdagen når det kommer til klær, og disse to var midt i blinken.

10 kommentarer

Siste innlegg