ANTREKK: MY FAVORITE

Nå befinner jeg meg i Lillehammer sammen med Martina, og vi ligger ganske døde i sengen etter en tur i bakken. Vi bestemte oss for å dra hit for noen uker siden, for å ha noe litt annet å gjøre så fort det ble helg. Jeg føler at vi har blitt skikkelig reisebuddies uansett om det er til et annet land eller bare et annet sted her hjemme. Det er veldig gøy, og ekstra kjekt med en som liker å gjøre spontane ting hele tiden! Vi kom til Lillehammer i går, og kjørte så klart innom det folk er helt ville etter, nemlig bolleland – de populære espabollene. Jeg ble jo ikke imponert at all, men det kommer kanskje ikke som noe sjokk da jeg ellers ikke er noe særlig glad i boller.. Bilturen tok noen timer, men føltes likevel så kort ut siden vi kjørte i fint vær og alltid hadde noe fint å se på. Så fort vi kom frem til huset vi bor i denne helgen, knipset vi noen raske bilder før solen gikk ned. Jeg føler dere har sett dette antrekket hundre ganger nå, men jeg er bare så glad i det så da får dere se det enda en gang – heldige som dere er!

I kveld skal vi ut en tur for å se hva utelivet i Lillehammer har å by på, og jeg har aldri vært her før så det kan bli spennende.

Jakke fra Asos // T-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Nelly // Sko fra Nike // Sekk fra Forever21 // Solbriller fra Ray-Ban

4 kommentarer

Siste innlegg