ANTREKK: SPRING FEELS

(Annonse for Egmont Publishing)

Dette har virkelig vært en finfin dag og den er enda ikke over. Jeg startet dagen før sola hadde stått opp, og det var derfor en god følelse da solen endelig skinte frem på vei til jobb. Det er sprøtt hvor mye solen kan gi meg på så kort tid, det bare gir meg så mye glede og energi for dagen. Spesielt i dag, som kom til å bli en bra men lang dag hjalp det på humøret at det var sol og man endelig fikk et hint av at våren er her. Det var nemlig duket for nok et møte med Ghost på Egmont, noe vi har fast hver måned for å få en liten heads up på hva som har skjedd siden sist og hvordan tiden fremover vil se ut. Alt er så profesjonelt som gir meg en indre ro og gjør slik at jeg bare kan nyte den tiden her, hvor det kommer til å skje mye. For tro meg når jeg sier det, jeg har aldri hatt så mye å gjøre før og jeg er mektig imponert over influencere som klarer å ta på seg så mye arbeid HVER dag. Hardt arbeid gir resultater, det skal sies!

Kristine og jeg hadde litt fritid etter vårt først møte for dagen, og gikk derfor ut for å nyte solen mens vi kunne før vi skulle i et nytt møte etter lunsjen. Det skal sies at dette er en bra dame, og det er gøy at vi jobber så tett med hverandre når det gjelder kunden.

Kåpe fra Zara // T-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Weekday // Sko fra Nike // Solbriller fra LeSpecs

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg