LUNSJDATE PÅ ALBERT BISTRO

En veldig etterlengtet date med Linda ble det orden på i dag, og det var så fryktelig godt å se hun igjen. Det er en jente med skikkelig baller og mye glede, så jeg kjente at dette var noe jeg hadde savnet veldig. Jeg møtte hun ute på byen hjemme i Moss for noen helger tilbake, men fikk ikke pratet så mye som jeg håpet på siden det var så mange mennesker å catche up med. Så siden jeg hadde en day-off i dag med null planer, kunne jeg prioritere å treffe noen venninner igjen som jeg ikke har sett på en god stund, og da mener jeg å ha en skikkelig snakkis og mimre tilbake til de gamle dagene. At det var nok en dag med sol, gjorde bare avgjørelsen om hvor vi skulle spise lunsjen lettere. Jeg er veldig glad i resturanten Albert Bistro som ligger på Aker Brygge, så siden hun ikke hadde spist der før dro vi dit og spiste ute for å nyte været. Jeg kan kanskje ikke kalle det for en lunsj, for maten vi spiste var litt heavy og ganske mye mat. Men det var ingen tvil om hva jeg ville ha til mat, så da ble det lette måltidet endret fort. Vi kjørte til og med på med makroner til dessert, så OM vi har kost oss i dag dere.

I morgen reiser jeg til Berlin og flyet går 07:25 noe som betyr at jeg ikke må legge meg så alt for sent. Dagen starter veldig tidlig for meg, og det er fullt kjør hele dagen i Berlin, så jeg er nødt til å få nok søvn for at jeg skal ha energi til hele dagen. Husk å følg meg på Snapchat og Instagram for å få raske oppdateringer fra turen♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg