ANTREKK: GIRLS

Tid i New York: 10:08

Nå har vi nettopp fått i oss frokosten på hotellet her og den er så god, men ganske overpriced. Enda godt vi kun er her èn uke så det ikke blir alt for mye penger som går til frokosten. Så langt har vi nesten ikke brukt en krone på noe som helst her, så jeg er spent på å se når det eksploderer og vi begge bruker for mye penger. Jeg har ikke shoppet noe enda, til tross for at jeg har vært innom butikker jeg ville i. Det virker som om det ikke er min periode til å shoppe på i disse dager. Vi skal innom Saks Fifth Avenue i dag for å titte, og hvis jeg ikke finner noe der heller så er jeg ganske sikker på at jeg reiser hjem uten å ha handlet noe. Ikke at det er noe galt i det, men for meg er det ganske sykt og det vet jeg at de rundt meg synes også. Jeg er egentlig nødt til å finne meg en tykk genser mens vi er her, for det er kaldt og surt – noe jeg ikke pakket til da det var meldt bedre vær, men shit au!

Og dere; Jeg beklager for at jeg alltid ser bort til venstre på bilder så fort jeg har håret opp. Jeg irriterer meg SÅ mye over det, men bildene blir best da føler jeg heheh.

Jakke fra egen kolleksjon // Genser fra LOUDS // Bukse fra Nelly // Sko fra Puma // Sekk fra Forever21

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg