LOUDS X BERLIN

(Annonse for LOUDS)

Jeg sa jeg skulle publisere en videoblogg fra turen min til Berlin med LOUDS, og siden dette skjedde så fort, og skjedde mye på kort tid kjenner jeg at jeg bør utdype litt mer om hva som virkelig skjedde her.

Jeg fikk en telefon fra sjefen min i LOUDS, Kirsten, som fortalte at jeg hadde blitt invitert av PUMA til et Highsnobiety release event i Berlin. De skulle ha et unikt slipp på et par nye RS-0 sko, og jeg fikk da reise dit med Kirsten for å være med på dette. Reaksjonen min var ganske tydelig på at jeg var gira og glad, så jeg svarte ja med en gang! Før jeg visste ordet av det var jeg i Berlin og det var bare helt nydelig. Været var perfekt, 18 grader med sol og derfor kjørte vi på med å ta masse produktbilder av klær som snart kommer på nettbutikken. Vi var på plass så tidlig i byen at vi hadde helt frem til klokken 17 på oss, før vi måtte skifte om til mer PUMA vennlige klær før vi skulle på eventet. Da vi kom oss inn på releasefesten fikk jeg hakeslep, for Highsnobiety er sååå stort. De har over 2 millioner følgere på Instagram, og der oppdaterer de oss med release på varer og holder oss oppdaterte på collabs and so on. Så dere kan bare forestille dere hvor takknemlig og paff jeg var over å få oppleve noe som dette.

Å være den personen som blir valgt, det kommer jeg aldri til å bli vant til. Jeg har aldri vært den personen. Folk tror det fordi jeg blogger, er litt kjent og fikk følgere tidlig men nei. På skolen var jeg den som satt ved pulten min, så ned i notatboken og bare ventet frem til læreren ropte navnet mitt og bare plasserte meg et sted. Jeg var heller aldri den heldige som ble valgt da det kom til kjærligheten, eller generelt gutter, siden det alltid var den ene jenta. Jeg var aldri best i noe, noe som resulterte til at jeg aldri følte meg bra nok for noe eller noen. Derfor er dette litt emosjonelt for meg, fordi dette betyr mer enn å bare bli valgt, jeg føler meg sett og det kommer jeg til å leve lenge på.

Vinnerne som får bli med på event med meg, Kristine og LOUDS er: Vilde, Linnea, Nathalie, Henriette og Andrea. Dere vil bli kontaktet veldig snart på mail! Husk at dere kan ta med dere en +1 ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg