ALLTID PÅ VEI ET STED

Hvor skal jeg begynne….

Hei dere! Jeg beklager så mye for mitt fravær på bloggen, men jeg kan love dere at dette bare er gode tegn for både dere og meg. Jeg har aldri følt meg så business-woman før, for jeg jobber så mye om dagen og har noe å gjøre hele tiden. Jeg klarer ikke å forstå at jeg er hjemme fra New York engang, altså jeg klarer ikke å henge med på alt jeg gjør om dagen. Samme dagen jeg kom hjem fra storbyen måtte jeg rett hjem for å pakke for en ny reise, og rett tilbake til Oslo for å gjøre meg klar for møter og fotoshoot dagen etter. Så jetlagged som jeg visste at jeg kom til å bli, ville jeg bare bevise meg selv om at jeg kan klare det så lenge motivasjonen og viljestyrken er der. Jeg vet ikke hvilken energi jeg lever på om dagen, for jeg burde ikke fungert siden jeg ikke har krefter igjen kjenner jeg – likevel er det en eller annet turboknapp som har blitt skrudd på her som gjør at jeg klarer å stå på. Alle rundt meg ser hvor sliten jeg er, og det har de helt rett men det er så viktig for meg at jeg gjennomfører dette, for det kommer til å gi resultater i det lange løpet.

For bare noen dager siden var jeg i New York, i går kveld var det LOUDS event i Oslo og nå sitter jeg her godt plantet i sofaen i Stavanger. Jeg er imponert over meg selv, folkens.

Ha en riktig god helg! Lover å oppdatere mer nå som jeg har mer tid foran pcen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg