VLOG FRA LOUDS EVENT

Annonse for LOUDS

Jeg er så glad og takknemlig for at dette eventet ble filmet av vår dyktige fotograf, slik at dere kan se vårt koselige treff med de heldige leserne og vinnerne for første gang. Vi hadde et intimt event med LOUDS for litt siden, hvor vi viste frem litt av varene som kommer i nettbutikken og så klart noen spesielle høydepunkter som for eksempel en helt rå goodiebag. Jeg blir nesten litt tårevåt av å skrive, for jeg er bare så sjokkert over hvor snille dere er. Dere som møtte opp på eventet i bakgården til Kristine Ullebø var så laidback og lette å prate med – som gjorde det lett for meg. Ting som dette kan ofte være skummelt for meg, og noe jeg alltid takker nei til. Men noe sa til meg at jeg bare måtte kjøre på, og det er akkurat hva jeg gjorde. Kvelden endte opp i latter, dansing og hygge – og det var faktisk SÅ kjipt at det var over etter kort tid. Jeg har pratet med flere som møtte opp på eventet over meldinger om at vi må møtes igjen, slik at vi kan bli bedre kjent♥

Jeg synes personlig dette er noe vi bør få til oftere, ha koselige kvelder sammen der man blir bedre kjent og faktisk bare har det gøy. Jeg vil møte dere, jeg vil takke dere og jeg vil se hvem som støtter meg i jobben jeg holder på med. Jeg hadde ikke vært der jeg er nå i dag hvis det ikke hadde vært for dere, så takk kjære følgere.

 

2 kommentarer
    1. Eventet ser så kjekt ut! Håper jeg får anledning en gang 😀 Hadde vært så kjekt å møte deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg