NOEN ENDRINGER I HVERDAGEN

Annonse for New Nordic Norge

Jeg har blitt introdusert for et nytt kosttilskudd, og kunden kommer fra samme sted som meg, altså Moss, så jeg synes dette var litt moro. Som en offentlig person er det spennende å få teste ut nye ting på markedet, spesielt når det er noe jeg ellers er veldig nysgjerrig på. Jeg føler meg som en prøvekanin – noe jeg bare digger, for jeg har makten til å si om jeg er fornøyd eller ikke med hva jeg prøver ut i en lenger periode. I et par måneder nå så har jeg gått på noen nye kosttilskudd gummies fra Hair Volume som skal gi håret ditt et sterkere, fyldigere og sunnere hår. Noen av næringsstoffene i disse gummiene vedlikeholder ikke bare normal hårvekst, men de er bra for neglene og huden din også. En av hovedgrunnene til at jeg ble nysgjerrig på produktet var fordi disse er tyggbare, du slipper altså å måtte svelge tabletter som jeg selv kan ha litt blandede følelser om. Jeg vet mange sliter med dette, så tenkte dette kunne være kjekt å dele! På toppen av kransekaken så smaker de godt uten noen kunstige smakstilsetninger, faktisk så godt at jeg kunne spist det som vanlig godteri siden de har en god smak av eple.

Så til det store spørsmålet som alltid stilles, funker det? Det er ikke bare jeg som kan bekrefte at disse har gjort noen endringer på meg, men blant annet de rundt meg har reagert på at jeg har mer volum i håret mitt – og dette er så STORT for meg, for jeg har slitet med flatt hår veldig lenge siden jeg har langt hår. Jeg har kuttet ut rettetang og alt som er fordi jeg har innsett at jeg kun trenger mer volum i håret for at jeg skal være fornøyd, og det er jeg nå.

D Ø G N D O S E

To tabletter daglig til et måltid – jeg velger å ta disse etter frokosten.

K O N K U R R A N S E

Siden jeg har vært fornøyd med produktet, ønsker jeg å la 5 heldige blogglesere teste ut Hair Volume og få dette tilsendt hjem til seg. Legg derfor igjen mailen din i kommentarfeltet, så trekker jeg vinnerne veldig snart♥

Les mer om produktet ved å gå inn på denne linken HER. Du kan få kjøpt produktet på VITA.

56 kommentarer

Siste innlegg