ANTREKK: BALENCIAGA

Etter en langhelg i Oslo er det veldig godt å komme hjem igjen til Moss. Dagene jeg er hjemme føler jeg er mer avslappende enn dager jeg er i Oslo, og ikke at det kommer som noen sjokk akkurat. Men spesielt nå kjente jeg at det var deilig å komme hjem og kunne være inne i timevis uten at jeg skal ditt eller jeg må datt. Jeg har storkost meg i Oslo denne helgen, og hatt ekstra med tid til å gjøre hva jeg vil – så nå er energien min ganske tom siden jeg ikke har fått ladet opp. Derfor dere, er det deilig å ha late dager som jeg har foran meg nå.

Jeg kan ikke huske at jeg skrev noe om hva jeg shoppet mens jeg var i New York, men på antrekket mitt er det faktisk to ting som er splitter nytt. Jeg handlet faktisk kun 4 ting i nyc, men det kostet likevel litt. T-skjorten jeg har på meg, lette jeg etter overalt uten hell, helt frem til jeg fant den på siste forsøk. Den er bare så sexy, som flere andre har kommentert. Den andre tingen som er nytt er skoene. Denne modellen har jeg hatt før, men de ble dessverre ødelagte i dempingen at jeg nå var nødt til å skaffe meg noen nye siden mine forrige var så høyt elsket. Jeg elsker kanskje disse mer, siden de går til flere looks, enn de forrige som var litt crazy i fargefronten.

T-skjorte fra Balenciaga // Bukse fra Weekday // Sko fra Nike // Solbriller fra Mango // Ringer fra Tom Wood

9 kommentarer

Siste innlegg