ANTREKK: SUNDAY STROLL

Man får nesten dårlig samvittighet av å sitte inne foran pcen og blogge, når været er så utrolig fint men jobben må gjøres folkens. Jeg har tatt flere bilder enn hva jeg kan huske fra helgen som har vært, og det i seg selv sier litt om hvor fjern jeg har vært. Jeg har hatt mye i tankene, heldigvis bare gode, men det er så mye som skjer at jeg glemmer mye – og det er ikke likt meg å gjøre. Etter å ha sett noen bilder kom jeg på at jeg ikke engang har publisert dem, men har så mye fint å si om den dagen at jeg rett og slett måtte ta frem pcen og blogge nå. Søndagen som var hadde jeg og kjæresten min en koselig date hvor vi kjøpte oss softis med makroner fra Pascal, og satt oss i slottsparken for å nyte solen. Jeg tror vi begge ble sjokkerte over hvor god den softisen var, så god at vi nå har sagt at dette må bli en vane for oss å gjøre. Kjenner at jeg vil ha den softisen allerede nå igjen, så kanskje jeg skal lure til meg en til i morgen når jeg drar inn til Oslo igjen.

(Første gang jeg har klart å ta et vellykket gå-bilde, så stolt!)

Kjole fra H&M // T-skjorte fra Sixth June // Sko fra Acne Studios // Totebag & ringer fra Tom Wood // Solbriller fra Mango

8 kommentarer

Siste innlegg