JEG HAR KJØPT MEG MAC

Etter å ha tatt en pause fra bloggen i helgen for å bare slappe av med mine nære, er jeg tilbake igjen med full energi og klar for å ta nok en uke med storm. Forrige uke føltes det ut som om jeg var overalt hele tiden, uten noe pauser. Det er sjeldent jeg gjør så mye at jeg ikke husker hva jeg gjorde, men der er jeg akkurat nå. Hadde det ikke vært for kamerarullen min på iPhonen hadde jeg ikke klart å følge med på mitt eget liv.

Det har skjedd mye, og igjen bare mye herlig! Jeg har dokumentert noen av høydepunktene og mitt største høydepunkt fra forrige uke er uten tvil at jeg har fått meg Macbook Pro. Altså jeg synes det bare er så sykt, at det ikke klarer å synke inn hos meg eller de rundt meg. Verken mine venner eller ansatte på Egmont trodde jeg noengang kom til å kjøpe meg Mac, selvom de sa jeg måtte skaffe meg det. Spesielt agenten min, Vilde, hun hadde litt av en reaksjon da jeg dro opp macen fra totebagen min og sa “SE HVA JEG HAR KJØPT!! ER DU STOLT?”. Jeg kan uten tvil si at ho ble overrasket og veldig stolt, og det er jeg selv. Jeg ville egentlig aldri ha mac siden jeg synes det er så dyrt, og Acer pcen jeg har fungerer og var bra nok (trodde jeg). Jeg forstod ganske kjapt etter at jeg ble overført til Egmont, at jeg måtte få meg en nyere pc som støttet flere programmer enn hva min gamle pc gjorde. Så nå er det absolutt ingenting som stopper meg fra å gjøre en god jobb.

Jeg sliter med å gi slipp på ting, og prøve nye ting når det kommer til alt det tekniske – så jeg har en liten jobb foran meg, men det blir bare gøy!

4 kommentarer
    1. heldige deg som har en ny en. Har hatt min siden 2012, og gruer meg til jeg må investere i en ny hehe. Den er brukt hver dag siden 12, og den fungerer helt fint enda 😀 virkelig verdt pengene

    2. Maiken Johnsen: Åh, deilig å høre at den fremdeles fungerer helt fint i og med at du har hatt den så lenge – så da er absolutt prisen verdt det kan jeg forstå 😀

    3. Heihei
      Jeg lurer på hvilken bronser du bruker? Hvis du bruker det.
      Du har en så fin brunfarge og glød 🙂
      ikke den orange-tonen man ofte kan få med bronser…
      Lykke til med tilvenningen til Mac!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg