ANTREKK: BLOMSTRETE I GRØNN

Jeg sitter på balkongen i leiligheten til kjæresten min nå, og er så fornøyd over gårsdagen. Det var en lang dag, men litt av en minnerik dag. Jeg skal blogge om dette i morgen forhåpentligvis, men akkurat nå skal jeg dele noen andre bilder med dere før jeg forsinker absolutt alt på bloggen. Sånne ting gjør meg stresset, når jeg ikke får blogget i riktig rekkefølge og bare stokker om på bildene. Så nå skal jeg gjøre riktig, og vise dere noen bilder fra 16.mai – den dagen var så varm at det fremdeles sjokkerer meg når jeg tenker på det. Jeg dro inn til Oslo med håndkofferten min og en totebag på skulderen. På vei til leiligheten kjente jeg at ryggen min var våt, og jeg angret fort på klesvalget mitt der jeg gikk. Jeg hadde på meg en stoffbukse og penskjorte som var alt for varmt. Jeg fikk fort panikk for jeg har ikke tenkt over at jeg har solgt mesteparten av sommerklærne mine på Tise, og derfor er uten sommerklær. Det ble derfor noen hastekjøp på nettet, og jeg venter nå på en ny pakke med sommerklær jeg forhåpentligvis blir fornøyd med.

Antrekket mitt den dagen ble fort endret til en behagelig og nydelig sommerkjole så raskt jeg kom opp i leiligheten. Du vet du er svett når du nekter at kjæresten din kan ta på deg på noen minutter. Uansett, kjolen løste mange problemer og det var så befriende å gå med kjolen hele dagen. Etter en dag i den kjolen har jeg klart å overbevise meg selv om at jeg skal gå mer i kjoler denne sommeren.

Kjole fra NA-KD // Sko fra Common Projects // Solbriller fra Mango // Totebag fra Tom Wood // Belte fra River Island

8 kommentarer

Siste innlegg