EN NY GODBIT I KLESSKAPET

Tiden flyr, og det gjør at jeg glemmer så mye jeg har gjort – det er irriterende for jeg vil fortelle dere alt jeg gjør. For noen uker tilbake fant jeg en t-skjorte fra Acne Studios som jeg ble obsessed av. Jeg tenkte på den flere dager i strekk, frem til jeg bestemte meg for å kjøpe den og bli en fornøyd drittunge som jeg visste at jeg kom til å bli. Det verste med å like noe som dette er at det er Limited Edition produkter, da har du ikke så god tid på å bestemme deg. Med slike ting kjenner jeg alltid på en spesiell følelse inne i meg, og da vet jeg at jeg skal kjøpe denne fordi jeg elsker den. Dette er en basic but not that basic t-skjorte, og den gjør et kjedelig antrekk ti ganger bedre. Jeg klarte ikke å vente med å bruke den, derfor ble den med meg på Stratos festen som var 11.mai, og jeg følte meg rå så i den.

Disse bildene er redigert i appen UNFOLD – den vil jeg tipse dere om, for den er så enkel og fin å bruke hvis du vil gjøre noe litt ekstra med bildene og/ eller videoene dine♥

4 kommentarer
    1. Åh den t-skjorta er så stiliig! Det er viktig å unne seg noe man virkelig ønsker seg innimellom, og ikke bare ting man trenger, tenker jeg! (Det er i alle fall det jeg overbeviser meg selv om når jeg har veldig lyst på noe jeg over hodet ikke har bruk for haha!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg