SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hva bruker du tiden din på?

Jeg bruker tiden min på alt fra a til å. Det vil si alt fra timesvis på sofaen, til de mest hektiske dagene ever. Jeg foretrekker å bruke tiden min på mine kjære og jobben så klart.

Hvordan ser en vanlig dag i livet ditt ut?

Det er enten eller her; Enten er det mye jobbing med blogg, diverse møter og shoots. Hvis ikke er det å tilbringe mest mulig tid med venner.

Hva er din favoritt mat?

Alt som innebærer noe med poteter. Men gratinerte poteter er desidert det beste jeg vet om. Nå som jeg prater om det, vil jeg lage det enten i dag eller i morgen.

Favoritt årstid?

SOMMER! Det er beste årstiden for meg, spesielt på grunn av bloggen også haha.

Hva er det morsomste du har opplevd? 

Wow, trodde ikke denne skulle bli så vanskelig som det viste seg… Men det morsomste jeg har opplevd må nok bli Universal Studios i Orlando som jeg dro til med en venninnegjeng i fjor. Mest fordi jeg endelig kunne være lille meg igjen, det savnet var stort. Du TROR du vet hva du kan forvente, men det er bare ti ganger bedre. Jeg vil tilbake dit!

Jeg har like semskede, beige nike-sko som deg, og er veldig fornøyd, men syns de kan være vanskelige å style til et antrekk. Kan du komme med antrekkstips til disse skoene?

Jeg kjenner meg igjen i det problemet – jeg følte det var vanskelig å style det opp. Men jeg testet en ting, og det var å se for meg at de skoene var hvite sneakers som går til absolutt alt av nøytrale farger, og fra der stylet jeg de kjempelett. Det er en så basic farge, og favoritt looken min til de skoene er oversized jeans og en enkel topp til. Så kjører du heller litt på med accessories for å gjøre det mer spennende.

 

Kan du begynne å skrive oftere hvor plaggene du har på deg i innleggene er kjøpt?

Det skal jeg absolutt bli! Gøy å høre at dere ønsker det.

Har du noen plan med blogg/instagram? Noe mål du jobber mot?

Nå har jeg klart å få dette til å bli en fulltidsjobb – noe jeg aldri forventet med blogg & Instagram. Men siden dette nå er i boks, ønsker jeg å drømme større og ønsker derfor å få spikret en internasjonal kontrakt med en stor kunde.

Hvor henter du inspirasjon til stilen din fra?

Jeg henter det fra alle jeg følger på instagram, alltid et eller annet jeg liker! Hvis ikke er filmer, Pinterest, og mennesker jeg møter på gaten til stor hjelp.

Favoritt instagramkontoer?

Jeg trenger ikke å si noe annet enn brukernavnet hennes på instagram; Ninauc

Har du kjæreste?

Jeg har fått meg en kjæreste og bestevenn. Sykt klisjè å si, men vi er så kompiser at det er helt sykt. 

Jeg savner junkyard konkuransene dine hver måned. Kunne du ha en junkyard konkurranse i mai og fremover?

Det gjør litt vondt å måtte si dette, men jeg måtte si opp samarbeidet mitt med Junkyard for en større kunde.

Hva liker du å gjøre når du skal koble helt av?

Da legger jeg vekk telefonen, handler inn masse snacks og tilbringer timesvis i sengen med en god film eller serie. 

Trives du godt i eget selskap?

ABSOLUTT JA! Det er litt kjipt å si, men jeg har ikke så mye tid til meg selv lenger grunnet mye jobb. Så derfor er det ekstra godt den dagen jeg endelig har en fridag. 

Trener du ofte?

Jeg trener ikke ofte, men ønsker å få til litt trening hver uke slik at jeg holder meg litt aktiv. Kunne trengt litt tips til hvordan her folkens!

Har du mange venner eller få gode?

Jeg har mange venner, det kan jeg fint si. Men det er ikke alle jeg forteller alt til, det er det veldig få av.

-Hvordan fant du stilen du har nå? Er så mye jeg syntes er kult, men som jeg ikke tørr å gå med… Elsker deg så mye! <3

Åh, dette ble jeg glad av – tusen takk♥ Jeg begynte å utforske med stilen min da jeg gikk på ungdomsskolen, og helt siden da har jeg hatt mange forskjellige stiler. Men jeg tror mange kjenner seg igjen i det jeg skal si nå, og det er når du blir eldre så bare vet du når du har funnet stilen din. Og det finner du ikke ut av med mindre du har prøvd litt forskjellig!

Hva er de best matrettene dine? nevn 3

Gratinerte poteter med grønnsaker, saus og kjøtt – Grillmat (!!!!) – Pasta med brokkoli, kylling, matfløte og kikkoman. 

Hvoor i Asia vil du reise?

Jeg har faktisk aldri vært inne på tanken om å dra til Asia før, så kanskje fått noen tips fra dere der?

Favorite sang atm?

Post Malone – Ball for me.

Hvordan møttes du og kjæresten?

Vi begge jobbet i Urban, så det sier sitt haha.

Hva var det med han som du likte?

Utstrålingen hans. Han er en person som kommer overens med absolutt alle, og det har så mye å si at dere aner ikke.

Har du noen dating tips?

Jeg har ingen datingtips faktisk. Jeg hater å date, jeg synes det er så skummelt…

Kunne du vært med på bloggerne?

Ja faktisk – før hadde jeg sagt nei. Men nå som jeg gjør mye spennende og har det mye bedre kunne jeg godt tenkt meg å i hvertfall prøve.

Hvis du skulle vært med i en realityserie , hvilken ville du valgt?

Jeg er ikke så glad i å være foran kamera på den måten der, men skulle jeg måtte valgt noe ville det vært Farmen kanskje. Jeg vil oppleve hvordan det var før i tiden, og virkelig måtte gi alt for å få til ting. Rett og slett teste meg selv.

Jeg har lest bloggen din helt siden starten av, og jeg må si det er ufattelig gøy å se hvordan du har utviklet deg fra jenta med skate/chill/beach looken, til den sofistikerte og fortsatt herlige jenta du er i dag. Mitt spørsmål til deg er rett og slett hva som fikk deg til å bevege deg bort fra skate-imaget du hadde før, til imaget du har nå.

Dette er det flere av deres som har spurt om så jeg velger å bare svare her, men for alle: Først vil jeg bare si tusen takk! Eneste jeg kan si her er at jeg vokste opp, enkelt og greit. Jeg fant meg selv, samtidig som at jeg fant stilen min.

Processed with VSCO with dog1 preset Processed with VSCO with dog1 preset Processed with VSCO with al1 preset

Et lite spørsmål til, før stilte du alltid et spørsmål til oss lesere ved slutten av innleggene dine, er det en grunn til at du sluttet med det? ♡

Jeg testet en kort stund for å se om folk kommenterte mer, eller mindre etter at jeg fjernet det – og det hadde ingenting å si. Jeg følte bare at ingen virkelig gadd å svare, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fjerne spørsmålene.

Hey Madeleine. Hva skjer? (Altså en update på hva som skjer i livet ditt) heheheheh savner deg<33333 xoxo klemz hilsen nimz

Hei Nima <33333 Det skjer mye artig i livet mitt om dagen. Skal reise til Amsterdam nå 7.juni med bloggen, og det gleder jeg meg til. Savner deg også og håper alt går bra med deg xoxo.

Hvordan går det med deg om dagen?

Jeg kan ikke beskrive hvor mye dette spørsmålet betyr for en person. Det er så personlig og godt. Det går veldig bra med meg om dagen, det er nesten skummelt å dele det siden jeg er redd noen vil fucke det opp. Jeg er forelsket, jeg har en fantastisk jobb, familie som er der for meg når det trengs, flotte venner rundt meg og kollegaer som heier på hverandre. Eneste jeg kan klage på er at jeg svetter som en gris om dagen.

Hvilke verdier er viktig for deg?

Dette er veldig enkelt for meg å svare på, siden jeg er så sikker på meg og hva jeg ønsker å ha i livet mitt. De verdiene som er viktig for meg er familie, generelt mine nærmeste for de betyr virkelig alt for meg. Samarbeidsvillighet, lojalitet og åpenhet står ganske sterkt etter familie vil jeg si. Jeg tror man helt ærlig må oppleve mye fælt for å klare å sette strenge krav på hvilke mennesker man ønsker å bli omringet av. Jeg er glad for alt det vonde jeg har opplevd, for jeg kjenner meg selv bedre nå, og mine verdier. Å være så bevisst på sine verdier, det er ubeskrivelig godt.

Hvis dere har flere spørsmål – still dem i kommentarfeltet og jeg svarer dere der♥

 

12 kommentarer
    1. Hei! Et spm til, jeg har lagt merke til at du skriver veldig mye om din venninne Martina, tidligere snakket du mye om din bestevenninne Ida, Nå er det ikke noe om henne lenger. Er dere ikke venninner lenger?

    2. Må are si det da jeg kom på det nå som jeg så spørsmålet her over.
      Jeg har fulgt deg siden helt i starten, husker at jeg så bilde av stilen din i en sånn “norges beste stil” eller lignende-gruppe på facebook, og jeg hadde ganske lik stil som deg og det var bare meg i mitt område som gikk sånn. Husker jeg var heeeelt obsessed med stilen din. Nå har vi visst begge vokst opp og fått annen stil, men jeg elsker fortsatt stilen din!! <3

    3. Ang trening, selv er jeg ikke noe glad i treningssenter og den type trening. I det siste har jeg begynt på klatring, som er en kjempe tung og god aktivitet. Vil absolutt anbefale deg å prøve det, eller en annen type form for “idrett”. Da ble det, for min del iallfall, lettere å komme seg på trening ved å gjøre noe! Lykke til, og god sommer:-)

    4. Hvordan kom du deg ut av kjærlighetssorgen og fikk troen på kjærligheten igjen? Hvordan klarte du å komme til at du vet du er bra, akkurat som du er. At du hadde troen på at du også ville finne kjærligheten igjen etter det vonde bruddet ditt sist? <3

    5. p: Jeg visste at jeg ikke hadde gjort noe feil i forholdet, og ble behandlet veldig dårlig. Jeg visste at jeg var bra nok akkurat som jeg var, men jeg var så godtroende at jeg ga han for mange sjanser til å forandre seg noe han bare utnyttet.

      Det var min første kjæreste, og kjærlighetssorg, som absolutt er hardt å komme seg igjennom. Jeg lot alle tårer trille, istedenfor å prøve å holde dem igjen. Jeg hadde vel 2 måneder der jeg bare gråt og gråt, men plutselig våknet jeg en dag og bare forstod at livet mitt enda er langt og for kort til å sørge over en person som fader ikke fortjente mine tårer. Det jeg forandret på var å bli mer spontan, si ja til å være med på alt vennene spurte meg om. Jeg begynte å date igjen (selvom person nr 2 som jeg datet er min nåværende kjæreste). Men jeg fokuserte på meg selv, og kom meg opp igjen.

      Alle brudd er forskjellige, og vi har alle vår måte å sørge. Men en ting kan jeg love deg; Kjærlighetssorgen forsvinner og du forelsker deg på nytt når du minst venter det.

    6. – Hva er din favoritt mat og drikke?
      – Hvis du skulle gått på universitet, hva ville du studert?
      – Har du mange søsken?
      – Har du fortsatt kanin som kjæledyr?
      Vil bare si at jeg digger deg! Fy søren, du virker som ei helt utrolig skjønn og god jente! <3

    7. Hei! Herregud, jeg «gjenoppdaget» bloggen din igjen etter så mange år, og er veeldig glad for det. Husker kjempegodt da jeg fulgte med på skate/streetwear/ stilen din og hvor mye jeg digget både deg og stilen din! Er så gøy å se hvor mye du har forandret deg og stilen din er fortsatt like bomb <3 Håper alt er bra!

    8. Maria: Min favorittmat er ALT som har noe med poteter i retten – enkelt og greit haha.

      Favoritt drikke må nok være vann og lemonade.

      Jeg har en storesøster som er 4 år eldre enn meg og ho er one of a kind.

      Vi har fremdeles kanin som kjæledyr, Lana heter ho og er verdens søteste vaktbikkje <3

      Tusen tusen takk for de fine ordene, Maria - varmer veldig!

    9. Catherine: ÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så glad, shit….. Så gøy å lese dette og at stilen enda faller i smak hos deg, haha <3 Alt er kjempebra her, håper alt er bra med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg