ANTREKK: STRIPETE TIRSDAG

Jeg har blitt helt dilla på kjoler om dagen, det at du får et helt antrekk ved å bare bruke ett plagg er det jeg digger. Sleng kjolen over hodet og der har du looken din for i dag. Det er hva jeg kaller luksus! Jeg har som sagt funnet nye skatter, og nok en kjole er ny i klesskapet til tross for at jeg skrev om en annen i går. Kjærligheten min for kjoler stopper virkelig ikke. Det er bare så perfekt om sommeren. Den stripete kjolen er enkel å style opp med et par sneakers, men den passer like bra til med et par heler. Dette er en kjole jeg kan se for meg at jeg kan bruke i mange år fremover på grunn av den enkle og rene stilen. Den er oversized til tross for at jeg kjøpte den i en liten størrelse, men det var hele poenget. Jeg kunne ikke hatt den noe særlig mer baggy, da hadde det blitt for posete. Men på grunn av knytingen i livet, gir den deg litt kvinnelige former som jeg mangler – og derfor er dette blitt en av mine favoritt kjoler denne sommeren.

Jeg var på et event i dag, og der var det hagefest med dresscode; romantisk & floralt eller bohemsk, fruktig & flagrende. Man kan enkelt se hvilken stil jeg gikk for.

Kjole fra Nelly // Totebag fra Santai // Sko fra Diadora // Solbriller fra Kaibosh

4 kommentarer

Siste innlegg