I MORGEN REISER JEG VEKK

Jeg har store problemer om dagen, og det er å si nei til ting, eller i det minste spørre om man kan ta det en annen gang. For nå er hele kalenderen min fullbooket frem til august, og når det skjedde vet jeg ikke. Det er gøy og nytt for meg å ha ting å gjøre hele tiden, samtidig som at jeg har et lite savn til de late dagene jeg kunne ligge inne i 2 til 3 dager i strekk og gjøre absolutt ingenting. De dagene kommer en annen gang vet jeg, men det jeg også vet er at de kommer ikke til å dukke opp på veldig, veldig lenge. Og det er cool, for jeg har så mye spennende på gang. Jeg kom nettopp hjem fra Amsterdam, og kofferten ligger fremdeles på gulvet og er så vidt blitt pakket ut av, og skal nå pakkes på nytt for en ny tur.

Jeg skal til London i morgen med en venninnegjeng, og det kommer nok til å bli kjempekoselig. Satser på at været er litt bedre der, enn hva det er her for øyeblikket så blir alt tipptopp vet jeg! Denne turen jeg skal på er kun for min egen del, ikke noe jobb og så det blir kanskje litt uvant men veldig gøy. Mens vi er i London skal vi feire Ida som fyller år 22.juni, og det er bakgrunnen til hvorfor vi skal dit med det første. Jeg tror denne turen kommer til å by på så mer enn bare shopping som jeg har vært der for før, grunnet fordi jeg selv er interessert i andre aktiviteter og opplevelser enn hva jeg var for noen år tilbake. Det tror jeg også resten av gjengen er enige i, nå drar vi for å oppleve byen og ikke bare shoppingen.

Jeg må opp mellom 02-03 i natt for å ta buss inn til Gardemoen med Ida fra Moss, (kjenner jeg dør litt av den tanken bare) så jeg tror rett og slett jeg skal døgne for første gang? Eller ikke helt, men vente med å sove til jeg sitter på bussen, deretter flyet og så bussen til hotellet vårt i London. 

Processed with VSCO with al5 preset

Processed with VSCO with al5 preset

4 kommentarer
    1. Fiine du! Håper du får en kjempe fin tur. Pleier sjeldent å kommentere her inne, men må bare få sagt hvor glaaad jeg er på dine vegne over alt du får oppleve om dagen. Jeg er evig misunnelig, men vet at dette fortjener du så sykt. Du jobber hardt, og bare så du vet det så ser man det fra utsiden også!

    2. Fredrikke: Altså wow…… Vet det finnes så mye sjalusi ute og blomstrer her men jeg blir derfor så glad for å se at det finnes så herlige mennesker som deg. Som kun ønsker meg godt og er glad på mine vegner. Det er noe jeg setter stor pris på, så tusen tusen takk <3 Det betyr mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg