FØRSTE DAG I LONDON STRAKS OVERSTÅTT

Annonse – inneholder sponset produkt fra LOUDS

Det at jeg prøvde å holde meg våken frem til klokken 03 kan jeg bare angre på nå som jeg føler meg som en zombie, og ser ut som en. Jeg har aldri hatt ringer under øynene før, hvertfall ikke som jeg kan huske, så det at jeg har det i dag sier litt om mangelen på søvn. Selvom det har vært lite søvn siden vi kom til London, har vi holdt ut ganske så lenge og ingen har klaget – det er et mirakel hvis du spør meg. Det viser kanskje litt om hvor mye vi har gledet oss til å bare komme oss litt vekk og kunne være sammen, som ikke alltid er like lett å få til når alle jobber og er i forskjellige byer hele tiden. 

Vi bor på Park Grand Paddington Court de tre dagene vi er her, og Ida skal ha skryt for å ha funnet et så fint hotell på kort tid. Servicen her er kjempebra, og du legger merke til at det er veldig renslig på hotellet. Vi fikk ikke sjekket inn da vi først kom, siden vi var fremme veldig tidlig. Så vi satte fra oss bagasjen, før vi gikk nedover langs Hyde Park for å komme oss til Oxford Street. Det er 2 år siden sist jeg var der, og følelsen av å gå igjennom der er helt annerledes nå. Jeg føler jeg bare prioriterer ting på en helt annet måte nå, en sunnere måte og at turen ikke nødvendigvis blir bedre bare av å shoppe som gamle meg trodde. 

Nå sitter vi i sengen og stusser veldig over hva vi skal ha til middag. Det frister veldig å bare kjøpe med noe tilbake til hotellrommet, sette på en skikkelig jentefilm og få en ordentlig god natt søvn etter filmen.

Føler seriøst ikke at dere ser meg med annet enn denne totebagen, men jeg elsker den så mye og den er så fin. Den gjør alle antrekk flotte! Sjekk den gjerne ut her♥ 

Et lite tips; Skal dere på Topshop, bestill Fruit Tea med Passionfruit smak og med lyche popping boba (eller en annen smak du foretrekker). Du finner det i første etasjen ved kassen. Det er heeeeeelt nydelig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg