ANTREKK: SHORTSEN JEG BOR I

Å våkne helt uthvilt i dag og vite at dagen kom til å bli bra var helt fantastisk. Vi hadde på alarm tidlig nok til å rekke hotellfrokosten, eller hvert fall jeg og Nadine. I natt hadde dessverre Ida migrene, og følte seg dårlig da hun våknet. Så vi tok derfor med frokost opp til henne på sengen, og etter en lang dusj følte hun seg bedre heldigvis. Da var det på med finstasen, føle seg freshere enn hva vi gjorde i går og gripe dagen. Vi har bare gått rundt i byen, sjekket ut sidegater og kost oss på en ellers så fin dag. 

Det var SÅ fint å våkne opp til sol, og bare vite hva man skulle slenge på seg i dag morges. Jeg bor så og si i den nyeste shortsen min fra Weekday, grunnet fordi den passer til absolutt alt. Stoffet, passformen og fargen er helt perfekt om du spør meg. Til å ha en liten rumpe, har jeg endelig funnet en shorts som faktisk er fin på rumpen min, så jeg er i himmelen egentlig. Med litt vind, og vite at vi skulle gå en del i dag tok jeg på meg en behagelig silkegenser for å være sikker for å ikke bli litt frossen. Jeg vil nok si at jeg nailet antrekket i dag – helt ærlig så følte jeg meg sykt bra i antrekket og det var deilig.

Genser fra Gina Tricot // Shorts fra Weekday // Sko fra Acne Studios // Totebag fra Tom Wood // Solbriller fra Mango

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg