GRAND PARK PADDINGTON COURT

Noe som jeg ikke har vist dere, men som jeg bare er nødt til å gjøre er å vise hvor pent strøk vi bor i. Da vi gikk fra Paddington Station første dagen og med kartet på iPhonen ble vi veldig sjokkerte da vi kom inn i et så pent strøk og tenkte “hæ, skal vi virkelig bo her?”. Gaten vi bor i er så fin med blomster langs veiene, arkitekturen fascinerer meg og rensligheten er vanskelig å overse. For hver dag som går legger jeg merke til nye detaljer i gatene, og det er slike ting jeg synes er gøy å få med seg. Hotellet ligger rett ved Hyde Park, så veien til Oxford Street er basically rett frem hele veien. Beliggenheten her må jeg skryte veldig av når det kommer til matbutikker og fine resturanter. Det skal ikke mer enn 5-10 minutter til fots for å gå forbi en indisk, steakhouse eller italiensk resturant som ser nokså fristende ut. Derfor er dette hotellet en anbefaling fra meg, om dere ikke ønsker å måtte ut med alt for mye penger. Det koster oss 2000 kroner per person for å være her fra 12-15.juni. Med den servicen (som nesten er for mye til tider) og omgivelsene rundt oss er dette knallbra. For eksempel; Jeg gikk ned til resepsjonen i går kveld og spurte om mer dopapir, og forventet å få det i hånden. Men de skulle komme med det senere så vi ikke måtte bære på noe. Samme med dagen før, på hotellfrokosten; Jeg manglet kniv og gaffel på bordet, og gikk derfor bort for å hente bestikk. Jeg stod med hendene klare for å ta imot bestikket, og da sa hun “Jeg kan følge deg til bordet ditt, og legge bestikket der”. 

Selve hotellrommet vårt er på andre siden av gaten, hotellet eier en stor del av gaten (kanskje hele??) så vi har vår egen lille “leilighet” som jeg vil kalle det. Vi bor på The Devonshire Terrace og det er såååå koselig utsikt herfra♥​

6 kommentarer
    1. Hei, reiser til London i juli, og leter enda etter hotell. Vet jeg vil bo i Paddington og har sett på dette hotellet, men er det lett å gå dit med kofferter fra Paddington undergrunn?😁 Kommer rundt 1 på natta, så vil ha lett tilgang..

    2. Runa: Ja! Det er 10 min typ å gå, det var akkurat det vi gjorde <3 Bare skru på kartet på iPhonen din så finner du frem. Det er nesten rett frem hele veien!

    3. ja hun var over hele kloden hu ! :)) Et annet hett tips, siden du skal bo ved parken, stikk innom “Speakers Corner”, det ligger i et av hjørnene av parken. Der kan hvemsomhelst ta med seg en gardintrapp og diskutere med hverandre om tykt og tynt det er sabla arti 😀 nesten litt som en miniutgave av debattene de har i Parliament :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg