SKETCH

I dag er siste dagen våres i London, og det er litt rart å tenke på at dette var en tur vi ventet så lenge på – og at den nå plutselig er over. Dagene har gått så fort, mye på grunn av at vi har hatt det så bra her. Det har blitt en god del gåing på turen, mye titting i butikker men også mye tid til å bare vandre rundt og se ting – noe jeg virkelig foretrekker. Om det ikke er stedene, så er det menneskene der som fascinerer. Du kommer deg ikke vekk fra inspirasjonen som er rundt deg her, og jeg tar til meg alt jeg ser. Jeg ble veldig inspirert i Notting Hill som vi sjekket ut i går. Jeg vet ikke hva det er med sidegatene og hjemmene til menneskene der, men jeg følte meg så full av en indre ro da jeg gikk der. Et sånt øyeblikk der du kjenner en spesiell følelse som strømmer igjennom hele kroppen, og du kjenner på følelsen av å være lykkelig. Klarte jeg å forklare det godt nok? Jeg håper det, for det var godt.

Da vi var ferdige å se i Notting Hill tok vi metroen tilbake til Oxford Street for å komme oss videre til resturanten Sketch, et dritkult sted. Jeg føler du ikke drar dit for å få en matopplevelse, men heller en opplevelse av atmosfæren og omgivelsene i rommene. Det er flere rom med forskjellige stiler, og rommet som imponerer deg mest er toalettene. De er formet som egg, og du får en gøyal opplevelse med å gå på do der. Så om du bare skal ta deg en kjapp lunsj, eller noe leskende – sjekk ut toalettene bare for gøy.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg