EN DAG I NOTTING HILL

Det er som man sier, borte bra men hjemme best. Jeg var ikke 24 timer hjemme engang, før jeg satte meg på et tog inn til Oslo i dag. Jeg vil prøve å få til mest mulig på kortest mulig tid, og det er ikke alltid like lett. Men nå er det filmkveld med kjæresten, og en dobbeldate med et annet vennepar som står for tur i morgen. Så denne helgen skal jeg ikke annet enn å slappe av, og bare kose meg med flotte mennesker. Det er nesten rart å ikke konstant være i bevegelse som det vi var i dagene i London, men jeg må innrømme at det er deilig å ligge rett ut på sofaen nå.

Jeg har noen bilder fra dagen vi var i Notting Hill og sjekket ut den fargerike gaten som heter Portobello Road. Jeg fant en butikk med mye kult, og noe som fanget blikket mitt var noen kule postkort. Jeg angrer så sykt på at jeg ikke kjøpte med meg noen hjem, for noen av dem var helt rå. Jeg shoppet så vidt mens jeg var i London, så jeg kunne unnet meg et par postkort… Eneste jeg fant i byen var en bukse og to par shorts. Det er nesten sjokkerende til å være meg, men jeg var innstilt på å ikke shoppe stort og det sier jeg meg veldig fornøyd med.

Nå skal jeg lukke igjen macen og se American Psycho som jeg ikke har sett på lenge♥ Ha en riktig god lørdag!

Jeg har fått en del spørsmål om hvor t-skjorten er fra, og den er fra Acne Studios.

10 kommentarer

Siste innlegg