LEVER DET GODE LIV

Hei! Jeg lever enda for de som har sjekket bloggen min hver dag nå i flere dager…

Tiden har gått så fort siden jeg sist åpnet macen og blogget. Nå for øyeblikket befinner jeg meg i Spania med kjæresten og familien hans, og her skal jeg være frem til 11.juli – så det har tatt noen dager for å hente meg inn. Dessverre har jeg vært litt uheldig på veien og har endt opp med hovne armer. Jeg trente første dagen med Elena som er søsteren til Kristoffer, og der var det 100 burpees og nedover som stod på menyen. Dagen etter hovnet høyre armen min opp, og dagen etter hovnet venstre armen min opp. Så jeg har ikke klart å løfte dem over brystet på noen dager nå, og har følt meg så sykt hjelpesløs. Ikke ofte man må be kjæresten som å hjelpe deg med å sette en hestehale.

Alt er bedre nå, og er ganske sikker på at det er enda bedre i morgen – så jeg GLEDER meg. Vi tok en pause fra stranden i dag og har besøkt en utrolig fin by som heter Tossa. Det har blitt tatt så mange fine bilder at de får et eget innlegg i morgen + litt bilder av den fine familien jeg er her med.

Ha en riktig fin kveld, så snakkes vi i morgen <3

16 kommentarer

Siste innlegg