ANTREKK: NØYTRALE FARGER

Så var man i Barcelona…

Det er absolutt ikke meningen å være så fraværende på bloggen, men tiden har ikke strukket til da det har vært ting å gjøre hele tiden. Jeg kjenner at det er litt kjipt å ikke være like tilgjengelig for dere som jeg ellers pleier å være. Dagene er fullbooket med planer noe som resulterer til at jeg ser jeg burde vært her lenger for at tiden skal strekke til. Likevel, siden jeg har vært avlogget så har jeg sett så mye fint som jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder av med øynene mine. Det hadde spart meg for mye tid, og mange flotte bilder on the run. 

Jeg og kjæresten kom til Barcelona i går, og typisk som det er kommer vi på det varmeste på lenge har vi fått høre. Jeg var allerede sliten i går da vi kom til hotellet vi bor på i 3 netter, men jeg ville likevel utforske litt – dessverre var energien helt borte så gårsdagen var nesten blurry for min del. Siden jeg er så glad i antrekket jeg hadde på meg i går klarte jeg ikke å skippe det å ta bilder av det til tross for hvor SJUKT sliten jeg så ut. Fineste fargekombinasjonen jeg har hatt på lenge, og skjorten er så luftig og god på varme sommerdager som dette. 

I dag har jeg både shoppet to ting og vært på et museum som jeg skal blogge om i morgen – gled dere. Kan dere gjette jeg har kjøpt?<3

Skjorte fra Riccovero // Shorts fra Weekday // Sko fra Nike // Totebag fra Santai

2 kommentarer
    1. Hei! For en stund siden skrev du et innlegg om at du skulle prøve laserhårfjerning med en sånn maskin hjemme. Har ikke fått med meg om du har skreve noe oppdatering på resultatet med denne. Lurer derfor på om du enda bruker maskinen og om du syntes det har fungert?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg