FESTIVALHELG

Reklame – sponset Stavern billett.

Så det var ikke lange pausen jeg fikk etter ferien i Spania. Allerede samme dagen jeg kom hjem måtte jeg pakke ut og så pakke inn igjen for å gjøre meg klar for en festival helg allerede dagen etter, altså i går. Jeg vet ikke hvordan jeg får det til uten å ville legge meg ned å grine siden jeg er stresset, men på en eller annen måte håndterer jeg stresset annerledes enn hva jeg ville gjort for bare noen måneder siden. Det er trolig nok fordi jeg har blitt vant til å alltid være på farten, for det er jeg, mer enn noensinne. Jeg synes det er gøy, og det er noe jeg selv har valgt å gjøre – være spontan, takke ja til ting, og få ting til å gå rundt. Så langt går det kjempebra, og det stopper ikke her.

Vi kom til hotellet vi skal bo på i går, og fikset oss raskt for å komme oss avgårde til Stavern festivalen. Dette er min første festivalsommer så jeg er så gira, og beste av alt så får jeg dele dette med min flotte Emilia – SOM har begynt å blogge nå. LOVE IIIIIIT! Det er en merkelig følelse av å høre noen andre taste i vei på tastaturet og vite at de også har en jobb de må gjøre. 

Nå er vi straks klare for dag to her på Stavern, og i dag skal Young Thug på scenen som jeg gleder meg ekstra mye til. Ha en riktig god helg <3

Processed with VSCO with dog2 preset

Processed with VSCO with dog2 preset

Processed with VSCO with dog2 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg