INSTAGRAM FAVORITTER

Det føles ut som om jeg først nå har kommet tilbake fra ferien min i Spania, siden jeg hoppet rett fra et hotell til et annet, og denne gangen Farris Bad. Det har vært en lang og fin ferie som jeg aldri kommer til å glemme. Det jeg vil glemme nå er alkoholen og fyllesyken som er å kjenne på denne mandagen her. Dette er første dagen på flere uker jeg har fått sovet ut, uten å ha på en alarm og det er helt amazing. Jeg kjenner at jeg trengte å starte denne mandagen litt sent, bare for å kunne samle på krefter og gjøre meg klar for nok en hektisk uke som er rett rundt hjørnet. Planen i dag er å gå igjennom klesskapet for å kvitte meg med ting, for å kunne ha litt bedre samvittighet over shoppingen min i Barcelona. Skal noe nytt inn, har jeg avtale med meg selv om at da må noe gammelt ut.

Mens jeg har ligget i sengen alt for lenge denne morgenen med en hodepine som helst skulle vært borte, har jeg samlet noen av mine Instagram favoritter som jeg vil dele med dere. Dette er profilene som gir meg mye inspirasjon, motivasjon og mer lyst. Måten de tar bilder på, måten de kler seg på og måten de oppfører seg på er noe jeg blir dratt mot. De er spesielle og derfor personer som skiller seg ekstra ut i feeden min, nettopp fordi de kjører sin egen stil. Det elsker jeg!

D E T T E    E R   M I N E    F A V O R I T T E R

Har du noen favoritter du vil dele med meg? Og ønsker dere at jeg skal ha en runde nummer 2 med dette, men da med norske profiler som det er verdt å følge?

6 kommentarer

Siste innlegg