ANTREKK: PUMA THUNDER ELECTRIC

Klokken er litt over 18, og til tross for at jeg egentlig har god tid stresser jeg likevel over at jeg skal være et annet sted om 3 timer HVIS ting går som planlagt. Det sier litt om hvor uvanlig det er for meg å ha så her god tid, det stresser meg. Ellers i dag har jeg gjort alt annet enn å stresse, jeg sov lenge, slang på meg bikinien og dro ut til Larkollen for å sole meg med Martina og Silje. Det var ikke lenge vi var på land, før vi ble med noen venner ut med båten og solte oss på vannet istedenfor. Jeg har ikke hatt en eneste dag her hjemme hvor jeg har hatt tid til å bare legge meg ned for å sole meg, og kun slappe av. Så denne dagen passet meg helt perfekt. Jeg ser at jeg mister fargen veldig fort om dagene, så nå gjelder det å bygge opp brunfargen på nytt og forhåpentligvis blir den der lenger. Har noen egentlig tips til hvordan brunfargen kan vare lenger? Jeg smører meg med bodylotion hver dag, men likevel flasser det som bare pokker…

Jeg har endelig fått brukt de nye skoene mine fra Puma som jeg kjøpte i Barcelona og jeg er så forelsket. Jeg kan ikke tro at jeg vurderte å ikke kjøpe dem, når jeg liker de så godt som jeg gjør. De skiller seg ut fra hva jeg har fra før av, og det er som regel de som blir elsket mest. Modellen er Thunder Electric og har nylig vært release på dem, så det kommer fremdeles nye og fine farger i denne modellen. Nesten litt skremmende i og med at jeg er redd for at det skal komme finere sko jeg vil ha. MEN det skal sies at jeg er meget fornøyd med disse <3 

Genser fra Acne Studios // Shorts fra Weekday // Sko fra Puma // Totebag fra Tom Wood // Solbriller fra KaiBosh

6 kommentarer

Siste innlegg