DE PERFEKTE FESTIVAL BUKSENE

Annonse for Louds

Etter en så hektisk helg kunne jeg nesten droppet macen og latt den bli igjen hjemme, for jeg har ikke rørt den et sekund fordi timeplanen har vært så tight. Fra fredagen til i dag har jeg vært i Tønsberg på Slottsfjell sammen med resten av Det Nye gjengen og flotte kollegaer som jobber i Egmont/ People. Jeg visste ikke hvilke forventninger jeg skulle ha til Slottsfjell siden jeg digget Stavern, men festivalen var bra og jeg hadde det veldig gøy. Det eneste jeg har lagt merke til at jeg sliter med når det kommer til festivaler er at jeg tenker alt for mye på hva jeg skal pakke med, og spesielt hva jeg skal ha på meg. Det er så alt mulig anledning at det nesten gjør det verre. Heldigvis fikk jeg plukket ut noen nye varer fra Louds, og de kom tidsnok til da jeg skulle reise – så det var helt nydelig. Rask på leveringen, og produktene jeg valgte ut falt også veldig i smak.

Varene jeg valgte ut var en bukse fra Levis og noen sko fra Jim Rickey. Begge disse varene har jeg hatt på meg i en tidligere shoot i studioet med Louds, og jeg digget produktene så mye at jeg måtte bestille de nå. Buksen – altså oh my god!!! De små detaljene på begge sidene av benia er hot, og passformen er akkurat som jeg liker det på jeans. Dette er ingen highwaist bukse sånn egentlig tror jeg, men jeg bestilte den litt større for å kunne kjøre en oversized stil med en enkel topp til. Skoene jeg valgte ut sjokkerte jeg meg selv med ved å digge. Det er borrelås på dem, og jeg vet ikke hva det er, men det er bare så fuckings genialt og sparer meg for de sekundene du må ned på kne for å knyte lissene. Jeg kjenner at lysten for flere sko med borrelås er veldig stor nå.

Her kommer det litt bilder fra antrekket mitt første dagen på Slottsfjell. Stor takk til @agrisoltan som kunne hjelpe meg med bilder <3

Link til buksen HER, llink til skoene HER & link til solbrillene HER.

6 kommentarer

Siste innlegg