ANTREKK: BLAZER LOOK

Herregud for noen dager jeg nyter for tiden, det kan ikke bli mer feriemodus enn hva jeg føler på nå. Så det har absolutt blitt utnyttet, og jeg har gjort så mye koselig – spesielt de to siste dagene. Jeg skal skrive mer om gårsdagen i et eget innlegg i morgen, for det ble så koselige bilder at det fortjener et eget innlegg rett og slett. Nå er det all about me, men med STORT fokus på blazer jakken jeg ikke har vist dere før. Denne kjøpte jeg faktisk for en eller to måneder siden på salg hos Nelly til bare litt over 200 kroner. Den er helt rå, og jeg elsker alle måtene man kan bruke den på. Jeg valgte å gå for en åpen look, men med knyting i livet for å forme kroppen min litt mer. Dette er hva jeg elsker med slike jakker, har du ikke mye former så skaff deg en blazer for å jukse deg til litt mer. For å holde blazeren i fokus kjørte jeg på med en svart shorts til, for å få det til å se ut som et sett og spice det hele opp med splitter nye sneakers.

Vet ikke hva som skjedde med humøret mitt i går, men fyfader så mye jeg smilte. Mer om det kan dere lese på bloggen i morgen!
 

Blazer fra Only // Topp fra Vero Moda // Shorts fra Weekday // Sko fra Nike // Totebag fra Tom Wood // Solbriller fra Mango

14 kommentarer

Siste innlegg