BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #7

Nå er jeg utrolig skuffet og irritert på meg selv fordi jeg hadde tatt noen SÅ bra før og etter bilder av rommet mitt, etter jeg fikk nye bilder opp. Disse bildene knipset jeg for en liten stund siden, og har siden da hatt så mye annet å blogge om. Så nå skulle jeg overraske med et skikkelig fint bra og etter innlegg, men nå viser det ser at jeg ikke vet hvor bildene har tatt veien. Jeg har sjekket på begge minnekortene, for jeg vet jeg tok disse med Olympus og ikke Sony, men de er sporløst forsvunnet så det irriterer meg veldig. Derfor lurer jeg på om dere bare vil se hvordan veggene mine ser ut? Eller bare generelt rommet mitt, selv om det er ganske lite. Men i hovedfokus mine favoritter fra rommet!

Siden jeg måtte finne noe annet å blogge om raskt, fant jeg frem Støgga-mappen min som er på skrivebordet og der var det nok bilder til å oppdatere dere med nye uheldige bilder av meg. Jeg digger disse innleggene fordi det viser bare at alt ikke trenger å være så picture perfect hele tiden, og i mitt tilfelle – bloggen trenger ikke å se så himla perfekt ut hele tiden, gjør den?
 

Jeg gjør ALLTID noe rart med leppene mine, jeg vet ikke hvorfor :(((
 

Skjønner dere eller? Her er leppene igjen. 
 

Og igjen….. Jeg.orker.ikke.mer.
 

Fregnetrynet på feri si.
 

OG LEPPENE ER TILBAKE <3
 

Kan dere virkelig tro jeg var 100% edru under Slottsfjell? 
 

Jeg trenger hjelp.
 


Leppene 🙂 Klikker 🙂 Bye 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg