ANTREKK – BRYLLUP

Sist jeg var i et bryllup så var jeg en liten søt brudepike, og det er så mange år siden at jeg ikke husker mye av bryllupet. Det var derfor så herlig å få oppleve å se noen gifte seg en gang til, og bare få kjenne på hvor ekte og hvor mye kjærlighet det er i luften. Jeg tok en del bilder for tanten min i dag som giftet seg, og det har jeg valgt å dele i morgen i et stort bildedryss så dere kan se hvor flott det var. Før det hele startet rakk jeg å komme meg nedover til byen og ta bilder av meg selv, for denne gangen er det et sjeldent syn dere får se av meg. Jeg kler meg sjeldent opp i kjoler som jeg føler meg skikkelig sofistikert og kvinne i, men den sjeldne gangen jeg gjør det føler jeg meg bra. Rosafargen er det eneste jeg sliter med å vende meg til, siden jeg ikke liker rosa ellers men på denne flotte kjolen passet fargen helt perfekt.

Jeg har litt hodepine, og skriver derfor et lenger innlegg i morgen <3 Føler så raskt synd på meg selv når jeg ikke er helt i form, så nå skal jeg trøste meg med potetgull og dipp.

 

⇓  B E A U T I F U L     O P E N     B A C K  ⇓

 

Kjole fra Asos // Sko fra Vagabond 

11 kommentarer

Siste innlegg